Ukkomies paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ukkomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ukkomies";30442866]Ei ole lapsia vielä. Yhdessä oltu yli viisi, mutta alle kymmenen vuotta. Vapaa-aikaa lienee tällä hetkellä enemmän vaimollani.[/QUOTE]

Ok eli olet vielä täysi untuvikko, etkä tiedä todellisesta perhe-elämästä ja siinä olevista kriisin paikoista vielä mitään.

Saisiko vastaavan ketjun ukkomieheltä, jolla on liuta lapsia ja on ollut löytänyt vaimonsa yli 15 v sitten? Olisi paljon kysyttävää ja kiintoisaa kuulla vastauksia.

[QUOTE="Ukkomies";30442903]No sanotaanko näin, että en pitäisi siitä, jos vaimoni kävisi vieraissa, joten en tekisi sitä itse myöskään vaimolleni.[/QUOTE]

Kumpa kaikki miehet ajattelisivat samalla lailla kuin sinä =)

[QUOTE="hei";30442908]Kumpa kaikki miehet ajattelisivat samalla lailla kuin sinä =)[/QUOTE]

Eiköhän tämäkin ukkomies ajattele aivan toisella tavalla 10-20 vuoden kuluttua. Nyt on vielä ruusunpunaiset silmälasit päässä, kun ei ole ehtinyt kovin paljoa kokemaan.

Mä en oikein tajua, että tuleeko se luonnollinen vanheneminen miehelle tosiaan yllätyksenä, vaikka tämä maailma vilisee ihan kaiken ikäisiä naisia!

Ei kannattaisi kosia ketään, jos kriisin paikaksi muodostuu se, että nainen ei pysy ikääntyessään kiinteänä.

[QUOTE="hei";30442898]Onko sinulla joku sivusuhde?? Minkä ikänen olet?[/QUOTE]

Sivusuhteita on ollut muutamia. Ei kovin pitkäaikaisia, mutta kuitenkin. Pisin jatkui vajaan vuoden verran. Nykyisin minulla on puhdas panosuhde 24-vuotiaan timmin opiskelijatytön kanssa. Itse olen 46-vuotias ikäisekseni erittäin timmissä kunnossa oleva aktiiviurheilija. Vaimoni paino on noussut seurustelumme alusta (n. 18 vuotta sitten) noin 40 kiloa ja avioliittomme (n. 14 vuotta) aikana n. 30 kiloa. Vaimon kanssa seksiä on noin kerran puoleen vuoteen. Toisin kuin minä, hän ei kaipaa seksiä sen enempää.

Sivusuhteita on ollut muutamia. Ei kovin pitkäaikaisia, mutta kuitenkin. Pisin jatkui vajaan vuoden verran. Nykyisin minulla on puhdas panosuhde 24-vuotiaan timmin opiskelijatytön kanssa. Itse olen 46-vuotias ikäisekseni erittäin timmissä kunnossa oleva aktiiviurheilija. Vaimoni paino on noussut seurustelumme alusta (n. 18 vuotta sitten) noin 40 kiloa ja avioliittomme (n. 14 vuotta) aikana n. 30 kiloa. Vaimon kanssa seksiä on noin kerran puoleen vuoteen. Toisin kuin minä, hän ei kaipaa seksiä sen enempää.

Minä taidan olla naispuolinen vastineesi. Itse olen timmissä kunnossa ja ikää on 43 v. Rakastajana on kyltymätön ja käsittämättömän viriili 26 v nuori mies. Omaa miestä kiinnostaa enemmän olutpullo ja sohvalla makaaminen, joten seksiä on kotona vain 2-5 kertaa vuodessa. Kyvytkin taitaa omalta mieheltä kohta mennä, kun tupakkaakin on vetänyt 30 vuotta.

Yhteistyössä