U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sinulla sivusuhdetta vai käytkö vain satunnaisesti vieraissa?
Miten kosit vaimoasi?
Kuinka monta lasta sinulla on ja kuinka kauan olet ollut vaimosi kanssa yhdessä? Kummalla teistä on enemmän vapaa-aikaa?
Okei, koitan uudestaan onneani
Onko teillä avioehto, jos on niin millainen ja miksi sellainen kuin on, tai miksi ei ole ollenkaan?
//muoks yritin selventää kysymystä...
Miksi? Eikö nuorempi ja timmimpi tavara kiinnosta?
Ok eli olet vielä täysi untuvikko, etkä tiedä todellisesta perhe-elämästä ja siinä olevista kriisin paikoista vielä mitään.
Totta, eli siitä kun akan römpsä on kuin petolinnun perse, rinnat ketunnaamat ja arpia joka paikassa. Koita siinä sitten vakuutella, että kyyllä sä kaunehin oot tämän taivaan alla.
Totta, eli siitä kun akan römpsä on kuin petolinnun perse, rinnat ketunnaamat ja arpia joka paikassa. Koita siinä sitten vakuutella, että kyyllä sä kaunehin oot tämän taivaan alla.
Sivusuhteita on ollut muutamia. Ei kovin pitkäaikaisia, mutta kuitenkin. Pisin jatkui vajaan vuoden verran. Nykyisin minulla on puhdas panosuhde 24-vuotiaan timmin opiskelijatytön kanssa. Itse olen 46-vuotias ikäisekseni erittäin timmissä kunnossa oleva aktiiviurheilija. Vaimoni paino on noussut seurustelumme alusta (n. 18 vuotta sitten) noin 40 kiloa ja avioliittomme (n. 14 vuotta) aikana n. 30 kiloa. Vaimon kanssa seksiä on noin kerran puoleen vuoteen. Toisin kuin minä, hän ei kaipaa seksiä sen enempää.