Ukko pihtaa!

joopa joo ja tämä ei ole edes ensimmäinen ja tuskimpa edes viimeinen kerta. Viimeset kolme vuotta on ollut tällasta.

Mä en kyllä enää ole vuosiin ihmetellyt että miksi joku käy vieraissa. Jos toinen on tollainen pihtari niin ei ihme,että tyydyttää halunsa muualla.

Pontikkapannu:Ukon vaihdos tuskin tulee kyseeseen jos ei kerta seiso,ei paljoo auta tässä puutteessa! Sori :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pontikkapannu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Pontikkapannu:Ukon vaihdos tuskin tulee kyseeseen jos ei kerta seiso,ei paljoo auta tässä puutteessa! Sori :D
Eihän vian tarvitse olla ukossa! Minä saatan olla epäkiihottava.
:whistle:
Se vika on yleensä ukon korvienvälissä tuskimpa sinussa. Kenties jos alapää on löystynyt niin voi olla sitäkin.
 
On se niiiiin väärin! Pitäisi laittaa nuo pihtaavat vaimot ja ukot samaan häkkiin pihtaamaan keskenään, kun taas me viriilit ja puutteessa elävät pihtareiden puolisot harrastettais orgioita. Yleensä ne pihtaajat ovat naisia, en tajua mistä nuo pihtarimiehet oikein tulevat!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiTre:
On se niiiiin väärin! Pitäisi laittaa nuo pihtaavat vaimot ja ukot samaan häkkiin pihtaamaan keskenään, kun taas me viriilit ja puutteessa elävät pihtareiden puolisot harrastettais orgioita. Yleensä ne pihtaajat ovat naisia, en tajua mistä nuo pihtarimiehet oikein tulevat!?
Sanoppa se,mistä niitä löytyykään! (Siis pihtari ukkoja) Mä olen tullut siihen tulokseen että niin seksihaluttomuus on ihan niiden omien korvien välissä.

Akoilla pihtaus voi tosin johtua vääränlaisista ehkäsymenetelmistä. Vaimo tuksin huomaa,että olisi.
 
Saiskohan semmoinen kannatusta?
Meilläkin olisi tuommoinen 4-kymppinen todella vähän käytetty vaihdokki, siis nainen.
Alkaa tämä pihtaaminen ottamaan sen verran hermoille (jatkunut jo vuosia), että seuraava syrjähyppypaikka kun tulee, niin pahimmat paineet päästetään pois.
Pitänee alkaa etsimään deitti palstoja tai jotain, mutta asiaan on saatava muutos.
 
..luulen, että se toinen ei ole osannut tarjota omaa tavaraansa niin hyvin, että toisella olisi koko ajan mieli saada sitä lisää. Meillä on nyt oltu sen seitsemän vuotta ja naidaan harva se päivä, pyhäisin pariinkiin kertaan, ja koskaan ei toinen ole kieltäytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
..luulen, että se toinen ei ole osannut tarjota omaa tavaraansa niin hyvin, että toisella olisi koko ajan mieli saada sitä lisää. Meillä on nyt oltu sen seitsemän vuotta ja naidaan harva se päivä, pyhäisin pariinkiin kertaan, ja koskaan ei toinen ole kieltäytynyt.
Se on sinun arvioisi tilanteesta! Et pysty ajattelemaan asiaa muiden kannalta jos et ole koskaan ITSE joutunut vastaavaan tilanteeseen. 7-vuotta on vielä aika pieni aika kun ajattelee että toiset on yhdessä kymmeniä vuosia.
 
..kunnolla käsitellä toista osapuolta, niin se menee silloin niin, että se toinen ei enää muuta tee kuin odottaa uusintaa. Jos toinen on haluton, se on selvä merkki siitä, että aikaisemmin jokin juju on mennyt hieman pieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
..kunnolla käsitellä toista osapuolta, niin se menee silloin niin, että se toinen ei enää muuta tee kuin odottaa uusintaa. Jos toinen on haluton, se on selvä merkki siitä, että aikaisemmin jokin juju on mennyt hieman pieleen.
Kyse ei ole yhtään tästä!Kyllä mieskin voi olla haluton riippumatta siitä kuinka hyvin vaimo osaa miehensä hoidella. Sinun näkemys on sinun näkemys. Et voi sanoa kuitenkaan että se on ainoa oikea ja ratkaisu jokaiseen parisuhteeseen missä ei ole seksiä.Tuskin olet itse ikinä elänyt seksittömässä parisuhteessa.
 
Meillä on aina mennyt sillä tavalla, että seksiä on riittänyt mennen tullen. Aina on annettu, ja tarpeen tullen otettu. Mulla on kyllä useampikin tuttava pariskunta, joilla aina silloin tällöin on sellaisia pihistely aikoja. Nekin ovat yleensä johtuneet siitä, että ei ole tarpeeksi huomioitu sen toisen haluja ja tarvetta. Kyllä naida voi silloinkin, kun se itseä ei niin kovasti kiinnostakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
Meillä on aina mennyt sillä tavalla, että seksiä on riittänyt mennen tullen. Aina on annettu, ja tarpeen tullen otettu. Mulla on kyllä useampikin tuttava pariskunta, joilla aina silloin tällöin on sellaisia pihistely aikoja. Nekin ovat yleensä johtuneet siitä, että ei ole tarpeeksi huomioitu sen toisen haluja ja tarvetta. Kyllä naida voi silloinkin, kun se itseä ei niin kovasti kiinnostakaan.
Kivat sulle.
Kuinkahan se mies nai jos sitä ei haluta eikä sen seurauksena seiso? Nyt on siis kyse puhtaasti panemisesta!
 
Olen kyllä myös sitä mieltä, että terve heteromies haluaa varmasti seksiä vaimonsa kanssa, jos vaimo yhtään silmää miellyttää ja osaa asiansa. Jos ei nainen saa millään konstilla miestä petipuuhiin ryhtymään, niin ehkä kannattaa vilkaista peiliin tai miettiä mitä voisi tehdä toisin. Eiköhän se keskustelu auttaisi näissäkin asioissa, jos kysyisi miksi toinen ei halua.
 

Yhteistyössä