Ukko käy aina käsivarsiin kiinni ja puristaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
En kyllä tajua häntä ihme touhua.Aina kun jokin mun tekemäni ärsyttää puristaa käsivarsiani.Ne ovat aina kipeet.Ei ehdi edes parantua kun taas puristaa.Mulla työssä on kädet kovilla muutenkin ja ukko lisää kipua.Nytkin tiskasin oli vettä roiskunut lattialle en huomannut,tuli puristaa kättäni.Eilen imuroisin ja menin vahingossa hänen eteensä taas puristi.Saa kokoajan pelätä,mutta ei lyö minua.Ei tämä ole kivaa.Puhunut oon tästä joillekkin mutta mua kukaan usko.Huusin tästä ukolle jälleen kerran ja sanoi oon mamis kun en pientä kosketusta kestä.Joo pientä kun lujaa puristaa saan huutaa että irti kun muutenkin kipeet,sitten irrottaa.

Huh, kyllä tuo minun mielestäni on väkivaltaista käytöstä, vaikkei lyökään. Sulla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen! Sano sille miehelle, että kertakin vielä niin teet rikosilmoituksen!

Tuo on väkivaltaa. Ilmeisesti mies ajattelee, että pystyy kouluttamaan sua samalla tavoin kuin eläimiä: jos teet jotain kiellettyä niin aina tulee tuo rangaistus. Hyvin paljon mahdollista, että jos hänen mielestään ei tapahdu tavoiteltua edistystä, alkaa koventaa otteita. Ei kai tajua, että ihmisten kesken on tapana puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Kuulosti vielä kaikenlisäksi tosi omituisilta tilanteilta milloin puristeli :o
Suosittelen että puhut miehesi kanssa kunnolla ja teet selväksi että tuollainen ihme puristelu pitää loppua :x

Minusta myös todella omituiset tilanteeet. Meillä jos mainaistaan että lattialla vettä kun tiskaan saisi kyllä rätistä ympäri korvia, täysin asiaton huomautus. Ja imuroidessa edessä???? Kyllä mies on ennemmin mun edessä jos imuroin ja saa kyllä häädön. Oletko sinä joku tohvelisankari????

Yhteistyössä