Ukko jäi kiinni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi v*ttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi v*ttu

Vieras
Että on paska fiilis :( tulin kotiin, ukko jäi. Oltiin kavreiden luona pippaloissa, ukko katosi useamman kerran kymmeniksi minuuteiksi. Lähdin etsimään ja sieltä se löytyi pannuhuoneesta nuolemasta mun isosiskoni kanssa. Naimissa ollaan kaikki ja pieniä lapsia. En tiedä mitä mä nyt teen!!

No selvittäkää päänne ja sitten selvitätte tilanteen.

Tuo ois pahin mahdollinen skenaario...oma mies ja oma sisko :|

Ei tuossa auta muu kuin jutella että miksi noin kävi ja että miten sitten jatkossa. Luottamus lienee mennyt, mutta saako sen takaisin? Jos ei, niin se on sitten selvä peli...jatkakaa eri suuntiin sekä miehen, että siskon kanssa.
Jos taas jotain on tehtävissä, niin varmaan pitää sitten aloittaa luottamuksen uudelleenrakennus jne.

Koittakaa kuitenkin pitää ne lapset tilanteesta erillään.

ei ole provo. Miksi ihmeessä olisi???? ei tää uutta ollut eikä ollut eka kerta, mut eka kerta sen jälkeen kun meille on lapsia tullut. Nyt piti päästä yhdessä viettämään iltaa ekaa kertaa kahteen vuoteen ja tässä mä nyt oon yksin, kännissä ja kaikki päin velhettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole provo. Miksi ihmeessä olisi???? ei tää uutta ollut eikä ollut eka kerta, mut eka kerta sen jälkeen kun meille on lapsia tullut. Nyt piti päästä yhdessä viettämään iltaa ekaa kertaa kahteen vuoteen ja tässä mä nyt oon yksin, kännissä ja kaikki päin velhettiä.

No voihan velhetti.

Ihan ymmärrettävää että vituttaa, mutta ettäkö kaikki päin helvettiä. Eikai ukko ja sisko ole sama asia, kuin kaikki?

Eli koittakaa hyvät ihmiset pitää se pohja elämässänne jonkun muun, kuin ukon varassa. Tällä tavoin ei sitten hajoa KOKO pakka, jos jotain joskus tapahtuu.

minä voisin antaa anteeksi jonkun yhden illan ja satunnaisen naisen, mutta en jos kyseessä olis oma sisko :( siskosuhde ja oma liitto molemmat sellaisa suhteita joihin täysin luottaa ja jos to luottamus ríkottais noin pahasti niin mä en pystyisi jatkamaan. en varmasti kummallekaan pystyisi antamaan anteeksi

Sellasta sattuu ja etenkin juhannuksena, mutta se ei ole mikään syy tai oikeutus... :( Mutta jos ei ollut kerran eka kerta, niin todellakin ukko vaihtoon! Taas tuli todistettua, että kerran kun pettää, pettää toistekin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
minä voisin antaa anteeksi jonkun yhden illan ja satunnaisen naisen, mutta en jos kyseessä olis oma sisko :( siskosuhde ja oma liitto molemmat sellaisa suhteita joihin täysin luottaa ja jos to luottamus ríkottais noin pahasti niin mä en pystyisi jatkamaan. en varmasti kummallekaan pystyisi antamaan anteeksi

Mun sisko on oma tarinansa, pettänyt miestään lukemattomia kertoja ja aivan sama kenen kanssa. En jaksa uskoo että mies ja sisko oli ekaa kertaa asialla. Olis kai pitänyt nähä tää tulevan, olen kai mä tyhmä!

anna sen siskon soitella. hoida ensin suhteesi mieheen ja tehkää te ensin oma ratkaisunne. se on kuitenkin nyt se mies joka kuuluu sun ydinperheeseen, teillä yhteinen lapsi joka otettava huomioon jne. juttelette vaikka huomenna ihan kunnolla kun annatte tunteidenne rauhottua yön yli ja saat vähän selviteltyä ajatuksiasi.
voimia :hug:

siismies pettänyt mua 8 vuotta sitten, omien sanojen mukaan ei muuta kuin suuteli/suuseksiä yhden tuttavamuijan kans. Selvitettiin asia eikä oo mua vaivanu vuosiin enää. Oon sokeasti luottanut.-

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:

Mun sisko on oma tarinansa, pettänyt miestään lukemattomia kertoja ja aivan sama kenen kanssa. En jaksa uskoo että mies ja sisko oli ekaa kertaa asialla. Olis kai pitänyt nähä tää tulevan, olen kai mä tyhmä!

Mikä on siskon puhnumero?:p

Yhteistyössä