hö
miten saisi vahvistettua itseluottamusta? ja tulla puheliaaksi ja sosiaaliseksi? mihin ammattiin tämmösestä on? siivojaks vaan?
Varmasti olisit molemmissa ammateissa hyvä ja pidetty ihminen. Kummassakaan ei tarvitse suoranaisesti esiintyä ihmismassoille. Ja ujoilla ihmisillä on usein kadehdittavaa aitoutta ja kykyä kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lähihoitaja tai kokki :/
No olen siivooja ja joka päivä joudun olemaan tekemisissä paljon ihmisten kanssa. Siinähän se taito karttuu ku puhelee päivät pitkät..Alkuperäinen kirjoittaja hö:miten saisi vahvistettua itseluottamusta? ja tulla puheliaaksi ja sosiaaliseksi? mihin ammattiin tämmösestä on? siivojaks vaan?
mitäs noissa sit on vikaa? noihin sun kaltainen ihminen voi hyvin sopia luonteenpiirteiltään. Kaikki ei voi olla malleja ja juontajia..... ehkä kannattaa tutustua eri ammatteihin ja miettiä missä työssä sinunlaisesi persoona voisi olla hyvä ja missä voisit päästä pitkälle, eikä miettiä niitä ammatteja mitkä on mediassa seksikkäitä ja ns. suosittujen ihmisten ammatteja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lähihoitaja tai kokki :/
Se on se "jatkuva näyttö". Pitäisi viitata ja olla valmis puhumaan, koska tuntiaktiivisuus on kirjattu arvosteluperusteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja pimpeli:sen oon kyllä huomannu iha peruskoulussa et hiljaisemmat saa huonompia numeroita tai niiltä vaaditaan enemmän ko puhelialta.
on se kyllä pyllystä ko mullakin yläasteella.. olin kokeista saanu kaseja ja ysejä mutta opettaja otti mut esimerkiksi ja puheli että ei tiedä antaako mulle 6 vai 7 koska en viittaile tunneillaAlkuperäinen kirjoittaja xx:Se on se "jatkuva näyttö". Pitäisi viitata ja olla valmis puhumaan, koska tuntiaktiivisuus on kirjattu arvosteluperusteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja pimpeli:sen oon kyllä huomannu iha peruskoulussa et hiljaisemmat saa huonompia numeroita tai niiltä vaaditaan enemmän ko puhelialta.
Olin hyvällä tavalla tosi hämmästynyt, kun lukiossa psykologian opettaja sanoi heti ekalla tunnilla, että hänestä on epäreilua arvostella ihmisiä persoonan perusteella, joten hän antaa numerot ihan vain koemenestyksen mukaan. Tietty voidaan miettiä, syrjitäänkö siinä sitten niitä, jotka eivät ole hyviä kirjoittajia.
Syrjitään. Minä sain helposti hyvät koenumerot koska mulla on lähes valokuvamuisti ja opin lallattamaan ulkoa vaikka kuinka pitkiä pätkiä. Tunneilla en yleensä ees kuunnellu saati että oisi vastannu kysymyksiin. Eli mitään en oppinu, opettelin koetta edeltävänä iltana asian ulkona ja unohdin kokeen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Se on se "jatkuva näyttö". Pitäisi viitata ja olla valmis puhumaan, koska tuntiaktiivisuus on kirjattu arvosteluperusteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja pimpeli:sen oon kyllä huomannu iha peruskoulussa et hiljaisemmat saa huonompia numeroita tai niiltä vaaditaan enemmän ko puhelialta.
Olin hyvällä tavalla tosi hämmästynyt, kun lukiossa psykologian opettaja sanoi heti ekalla tunnilla, että hänestä on epäreilua arvostella ihmisiä persoonan perusteella, joten hän antaa numerot ihan vain koemenestyksen mukaan. Tietty voidaan miettiä, syrjitäänkö siinä sitten niitä, jotka eivät ole hyviä kirjoittajia.