K
kummi
Vieras
Veisin mielelläni kummityttöä uimaan, mutta hän ei vielä ole vaippa vapaa. Onko olemassa sellaisia vaippoja jotka on tarkoitettu uimista varten? Mistä niitä saisi ja paljonko maksavat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsytysmaximus:keräävät vaan vettä ja sellanen vesivaippahan ei paljoa pissaa sitten pidä. lähinnä kait sellanen kuorivaippa ois paras, ei kakka leviä uimakankaan läpi...
Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Vauvauinnissa ainakin on uimavaipat kiellettyjä. Mitä ne oikeasti edes auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Vauvauinnissa ainakin on uimavaipat kiellettyjä. Mitä ne oikeasti edes auttaa?
Meidän vauvauinnissa kyllä oli uimavaippa pakollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Vauvauinnissa ainakin on uimavaipat kiellettyjä. Mitä ne oikeasti edes auttaa?
Meidän vauvauinnissa kyllä oli uimavaippa pakollinen.
Mitä se vaippa oikeasti auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
Vauvauinnissa ainakin on uimavaipat kiellettyjä. Mitä ne oikeasti edes auttaa?
Meidän vauvauinnissa kyllä oli uimavaippa pakollinen.
Mitä se vaippa oikeasti auttaa?
Se auttaa sen, ettei mummot katso paheksuvasti. Tyhmää tai ei, meillä on aina uimavaippa tästä syystä. Saa paremman vastaanoton kanssauimareilta, kun käy vuoden ikäisen lapsen kanssa uimahallissa. lapsi ei koskaan kakkaisi veteen (Tai ei ole koskaan, edes vauvauinnissa 4kk ikäisenä niin tehnyt) ja pissaahan noi uimavaipat ei pidä sisällään, mutta onpahan ainakin muiden uimareiden silmänlumeena vaippa, ettei tarvitse katsoa pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
kiitos vastauksestaMinulla ainakaan ei ole aikomustakaan lähteä tytön kanssa uimaan ilman uimavaippaa... kuulostaa aika kamalan välipitämättömiltä nuo muut vastaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Täh!!??? Eikö kukaan käytä lapsilla uimavaippaa uimahallissa??? Kyllä meidän poika käyttää ja luulin, että ilman sellaista ei ole uimahalliin asiaa. Ap:lle tiedoksi, että niitä myydään ainakin isommissa marketeissa. Löytyy vaippahyllystä. Liberolla on ainakin ja niitä mekin käytetään. Pakkaus on paljon pienempi kuin normaalit vaippapaketit ja siinä on jotain 5 vaippaa.
kiitos vastauksestaMinulla ainakaan ei ole aikomustakaan lähteä tytön kanssa uimaan ilman uimavaippaa... kuulostaa aika kamalan välipitämättömiltä nuo muut vastaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:no jos ei voi käyttää uimavaippoja, niin voiko tavallisia?
tai meneekö ihan ilman vaippoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Meneekö naiset omissa räteissään kuukautisten aikana uimaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Meneekö naiset omissa räteissään kuukautisten aikana uimaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:no jos ei voi käyttää uimavaippoja, niin voiko tavallisia?
tai meneekö ihan ilman vaippoja?
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ....:no jos ei voi käyttää uimavaippoja, niin voiko tavallisia?
tai meneekö ihan ilman vaippoja?
tavallisia ei voi käyttää, kun imevät kaiken veden sisäänsä. Mä en kyllä tajua mikä ongelma on, ettei saisi noita uivaippoja käyttää. Ne eivät ime vettä sisäänsä eli ovat käytännössä kertakäyttöiset uikkarit. Luonto ei tykkää, mutta muuten ei kai haittaa? Uimavaipathan vaan pitävät kakan sisällä kuminauhojen ansiosta, eivät ime vettä siään.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ....:no jos ei voi käyttää uimavaippoja, niin voiko tavallisia?
tai meneekö ihan ilman vaippoja?
tavallisia ei voi käyttää, kun imevät kaiken veden sisäänsä. Mä en kyllä tajua mikä ongelma on, ettei saisi noita uivaippoja käyttää. Ne eivät ime vettä sisäänsä eli ovat käytännössä kertakäyttöiset uikkarit. Luonto ei tykkää, mutta muuten ei kai haittaa? Uimavaipathan vaan pitävät kakan sisällä kuminauhojen ansiosta, eivät ime vettä siään.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ....:no jos ei voi käyttää uimavaippoja, niin voiko tavallisia?
tai meneekö ihan ilman vaippoja?
tavallisia ei voi käyttää, kun imevät kaiken veden sisäänsä. Mä en kyllä tajua mikä ongelma on, ettei saisi noita uivaippoja käyttää. Ne eivät ime vettä sisäänsä eli ovat käytännössä kertakäyttöiset uikkarit. Luonto ei tykkää, mutta muuten ei kai haittaa? Uimavaipathan vaan pitävät kakan sisällä kuminauhojen ansiosta, eivät ime vettä siään.