uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hanna-Maria on kaunis.
itse oon ollu uimari 12vuotta, ja ainoona miinuksena pidin itselläni leveitä hartioita, jotka on kyllä edelleenkin
ei kukaan ole sanonu koskaan et ne rumat ois ollu
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
Kaksi rintaa laskin kuvasta! Joko minulla on vilkas mielikuvitus tai sinulla huono näkö... :whistle:
 
uimari
ja kyllä se kroppa muokkautuu kun joka päivä kilsoja vetää vaikka ei ammatikseen uikaan.. Mulla ei todellakaan ole noin hyvää kroppaa mutta reidet on paksut, yläkroppa on vahva ja tissit on pienet : )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
no mulla oli just tuollane kroppa ja en mä haukkuja kuullu, vaan kehuja
nyt kun oon ollu kilpailematta jo pari vuotta ni lihaksia vähä lähteny

.. ja en mä pidä lihaksikkaita reisiä pahana asiana
 
idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
Miten yhtään mikään näistä liittyy siihen että kuvan nainen ei olisi NAISELLINEN? Ja kyllä mun tietääkseni jokaisella naisella on tissit. Kait mä' oon sitten käsittänyt väärin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
KAIKISSA urheilulajissa mies on seksikäs, timmi, ja nainen näyttää mieheltä, joka lajissa(leveät hartiat, ei rintoja, ja miehen lantio)
Etenkin yleisurheilussa tämän huomaa. Hanna-Maria nyt ihan jees kuitenkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikissa urheilulajissa mies on seksikäs, timmi, ja nainen näyttää mieheltä, joka lajissa(leveät hartiat, ei rintoja, ja miehen lantio)
Mistä helvetin kohdasta tää kuvan nainen näyttää mieheltä?

Edelleen tietääkseni jokaisella naisella on rinnat, vai oonko mä käsittänyt sen jotenkin väärin? Ois kiva nähdä susta kokovartalo kuva, pistätkö tulemaan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on pienet tissit ni tarkottaako se muka että on epänaisellinen?????
pah
Näköjään se tarkoittaa. En todellakaan ymmärrä mikä näillä "iso" tissisillä tällä palstalla on hätänä, koska aina haukkuvat pieni rintaisia naisia. Joku siellä pään sisällä viiraa, ei muuuten olis noin suuri tarve aina haukkua.
 

Yhteistyössä