Kaksi rintaa laskin kuvasta! Joko minulla on vilkas mielikuvitus tai sinulla huono näkö...Alkuperäinen kirjoittaja mona:leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
no mulla oli just tuollane kroppa ja en mä haukkuja kuullu, vaan kehujaAlkuperäinen kirjoittaja mona:leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
Miten yhtään mikään näistä liittyy siihen että kuvan nainen ei olisi NAISELLINEN? Ja kyllä mun tietääkseni jokaisella naisella on tissit. Kait mä' oon sitten käsittänyt väärin.Alkuperäinen kirjoittaja mona:leveät hartiat lihaksikas yläkroppa paksut reidet ja tissejä ei ollenkaan!Tarkoitan tässä juuri noita ammattilais uimareita..
Etenkin yleisurheilussa tämän huomaa. Hanna-Maria nyt ihan jees kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KAIKISSA urheilulajissa mies on seksikäs, timmi, ja nainen näyttää mieheltä, joka lajissa(leveät hartiat, ei rintoja, ja miehen lantio)
Mistä helvetin kohdasta tää kuvan nainen näyttää mieheltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikissa urheilulajissa mies on seksikäs, timmi, ja nainen näyttää mieheltä, joka lajissa(leveät hartiat, ei rintoja, ja miehen lantio)
Minusta tässä ei ole kyllä mitään epänaisellista. Kaunis kuin mikä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näköjään se tarkoittaa. En todellakaan ymmärrä mikä näillä "iso" tissisillä tällä palstalla on hätänä, koska aina haukkuvat pieni rintaisia naisia. Joku siellä pään sisällä viiraa, ei muuuten olis noin suuri tarve aina haukkua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos on pienet tissit ni tarkottaako se muka että on epänaisellinen?????
pah
Ehkä tuo on ap:n mielestä epänaisellinen, kun sillä ei ole perifeminiinisiä alleja käsissäAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Minusta tässä ei ole kyllä mitään epänaisellista. Kaunis kuin mikä!