Uimahallissa nähtyä.. ei ennen ollu?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tänään uimahallissa kiinitin huomiota siihen miten tosi paljon on ihan hirveen lihavia ihmisiä nykyään :O en kyllä muista omasta lapsuudesta/nuoruudesta tuollaisia määriä huomattavan ylipainoisia ihmisiä.
Ja palstallakin puheenaiheena ollut uimatoppi sekä mekko alaosa ei muuten näytä kovin tyylikkäältä 120kg ihmisellä.
Ihan vaan tiedoksi, että ne läskipoimut imaiseen em vaatteet siinämäärin, että ihan sama mikä vaate on päällä näkyy peffa ja joka ainut läskimakkara :x :x:x
 
"kysyn"
[QUOTE="vieras";28066860]
Ja palstallakin puheenaiheena ollut uimatoppi sekä mekko alaosa ei muuten näytä kovin tyylikkäältä 120kg ihmisellä.
Ihan vaan tiedoksi, että ne läskipoimut imaiseen em vaatteet siinämäärin, että ihan sama mikä vaate on päällä näkyy peffa ja joka ainut läskimakkara :x :x:x[/QUOTE]

No mikäköhän uima-asu vaihtoehtoisesti näyttäisi sinun mielestä tyylikkäältä, jos sitä painoa sen 120 kg on sattunut kertymään?

Eikö olekin hyvä, että nämä ylipainoiset kuitenkin ovat siellä uimahallissa, eivätkä saamassa makuuhaavoja itseensä kotonaan...?
 
"irkku"
Minä myös kävin taannoin ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan uimahallissa.

Mielestäni jako selkeästi keskiluokkaan ja trailertrashiin. Keskiluokka samanlaista kuin ennen. Trailertrash lihavaa, tatuoitua ja hirvittävä ajeltu viivatussu kauhealla sänkikasvulla. Tähän laittaisin sellaisen pahoinvoivan hymiön, jos osaisin.
 
"vieras"
[QUOTE="kysyn";28066885]No mikäköhän uima-asu vaihtoehtoisesti näyttäisi sinun mielestä tyylikkäältä, jos sitä painoa sen 120 kg on sattunut kertymään?

Eikö olekin hyvä, että nämä ylipainoiset kuitenkin ovat siellä uimahallissa, eivätkä saamassa makuuhaavoja itseensä kotonaan...?[/QUOTE]

Juu paitsi, että altaassa ei ihan hirveesti oo tilaa kun siellä polskii muutama sinivalaan kokoinen uimari :)
 
jepssss
saman huomannu ammattikoulussa joka luokalta suurin osa pyöreitä normaalipainon ylärajalla... hoikat ihmiset katoava luonnonvara..ne voi laskea 250hlön koulussa parilla kädellä
 
Remes
Tulee kanssa uimahallissa käytyä joka viikko. Ne hameet siinä uimapuvussa pistää aina oikein silmään, koska sillä yritetään peittää se pienen auton kokoinen takapuoli. Jos ei halua herättää huomiota, niin suosittelen ihan tavallista uimapukua. Muutenjan uiminen on erinomaista liikuntaa lihaville koska polven yms. ei joudu koville.
 
W.S
Olipa masentava mielipide.

Vesiliikuntaa suositellaan ylipainoisille turvallisena, niveliä vähemmän rasittavana liikuntamuotona. Suomalaisilla on runsaasti myös tukielinsairauksia ja sen vuoksi vesiliikunta voi olla se ainoa, jota saa tehdä.Ja monelle on suuren kynnyksen takana ylipäätään lähteä uimaan pelätessään arvostelevia katseita. Tiedän nimittäin sellaisia, jotka mieluummin kuolisivat kuin koettaisivat kestää ihmisten pilkallisia katseita.

Oletan ap:n olevan vielä epävarmassa ikävaiheessa, ehkä murrosiässä, minkä vuoksi lasken sen kuuluvan lapselliseen asenteeseen. En kuitenkaan ohita moisia mielipiteitä muistuttamalla, että kaikille on annettava tilaa. Ihmisiä täytyy viime kädessä kunnioittaa ihmisinä ja siellä läskien seassa voi olla aivan mielenkiintoisia persoonia, joilla olisi sinulle taatusti paljon henkistä annettavaa. Joten jos joku 120 kg liikaa olet sinä sen - 120% vielä henkisesti vajaa. Onnea kasvun tiellä!
 
"vieraana"
saman huomannu ammattikoulussa joka luokalta suurin osa pyöreitä normaalipainon ylärajalla... hoikat ihmiset katoava luonnonvara..ne voi laskea 250hlön koulussa parilla kädellä
Tää on jännä, mun omalla vuosikurssilla AMKissa on jotain 100 opiskelijaa (samalla alalla). Läskejä on ehkä neljä tai viisi, minä yksi niistä. Muuten ihmiset on tosi hoikkia tai osa hyvin timmejä. Mun omalla luokalla on n. 30 opiskelijaa, ja mä olen ainoa ylipainoinen :eek:
 
Professional Griefer
Mä en ihmettele niitä ylipainoisia aikuisia siellä, kuten yllä sanottu, vesiliikunnasta on turvallisinta aloittaa.

Mua kauhistuttaa ne ylipainoiset lapset. Ne pikkupojat, joilla on tyyliin isommat tissit kuin mulla. Ja lapsenpyöreys on ihan eri asia, kuin NÄKYVÄ selluliitti ~9-vuotiaassa tytössä :(
 
Voi ei, oon pahoillani, kuulosti olevan raskas uimareissu.
Joku saattaa olla oikeasti huolestunut vaikkapa ylipainon tuomista terveyshaitoista, mutta sinuakin tuntuu häiritsevän enemmän ulkoiset seikat..
silmälappuja myydään nykyään kaupoissa uimalasien vieressä.
 
"Vieras"
Alkaa tulla taas lihavilta näitä "olet itse epävarma", "taidat olla teini" yms. heittoja. Miksi ei voisi olla huolissaan lihavista ihmisistä? Niihin uppoaa aivan turhaan minunkin veroeuroja aivan turhaan.
 
"hmm"
Mä en tykkää uimahalleista. Musta tuntuu et aina joku tuijottaa rumasti. Joo mulla ei ole kaunis vartalo, vaan mulla on raskauksien runtelema keskivartalo johon on myös kertynyt ylikilot (olen vielä muutaman kilon ylipainoinen, mutta en tykkää uimahalleista normaalipainoisenakaan) sekä leikkausarpiset rinnat (ei ole tehty suurennusta). Tämä aloitus vahvisti mietteeni ilkeästi tuijottavista ihmisistä :/ no, aion siellä jatkossakin joskus käydä, onpa ihmisillä mitä tuijottaa.
 
Professional Griefer
[QUOTE="hmm";28067446]Mä en tykkää uimahalleista. Musta tuntuu et aina joku tuijottaa rumasti. Joo mulla ei ole kaunis vartalo, vaan mulla on raskauksien runtelema keskivartalo johon on myös kertynyt ylikilot (olen vielä muutaman kilon ylipainoinen, mutta en tykkää uimahalleista normaalipainoisenakaan) sekä leikkausarpiset rinnat (ei ole tehty suurennusta). Tämä aloitus vahvisti mietteeni ilkeästi tuijottavista ihmisistä :/ no, aion siellä jatkossakin joskus käydä, onpa ihmisillä mitä tuijottaa.[/QUOTE]

Ootko arvioinu, minkä ikäisiä nää tuijottajat on?

Tuli vain mieleen, kun itse oon käyny samassa uimahallissa kohta 6 vuotta ja en oo ikinä kokenut että mun ikäiset, nuoret siis, olis mun selluliittejäni tarkastellut ja kattonut päästä varpaisiin. Tuntuu että nuoret riisuu, peseytyy, laittaa uikkarin päälle ja painuu altaalle. Tosin sitten vanhemmilta, yli 60-vuotiailta on tullu oikeesti rumaakin kommenttia ja päästävarpaisiin kyyläilyä. Lähinnä tatuoinneistani, mutta eikö se ny oo ihan sama kommentoitko toisen selluliitteja, raskausarpia, tatuointeja.. yksikään niistä ei pitäisi muille noin paljoa kuulua.
 
"hmm"
Musta taas tuntuu, et ne katselijat on sellasia urheilullisia, hoikkia nuorempia naisia. On mulle yks kaveriki sanonu et mun maha on "pahan näköinen" eli eikai se oo sit ihme et vieraat katsoo... musta tuntuu et vanhat naiset nimenomaan ei kato mua rumasti, ehkä ne tajuu mistä se maha johtuu. Jospa ne tosiaan ennemmin sun tatskoja sit kauhistelee, eiks se oo semmosilla tapana ;) vaikka siis ei todellakaan kuulu niille toisten vartalot ja niiden koristelut mitenkään!
 
siis ihanko oikeesti te käytte uimahallissa kattelemassa muita ihmisiä ja vielä noin tarkasti, että oikein tiedetään kellä on ajeltu pillukarvat ja mitenkä ja miten jollain on tullu siihen jo sänkee kun ei oo hetkeen ajeltu. Ei oo kyllä koskaan tullu mieleen tuijotella muita uimahallissa varsinkaan niin että tiedän minkälaiset karvotukset niillä on :O
Ja toisekseen jos joku ylipainonen haluaa mennä uimahalliin niin miten sen pitäis pukeutua?eikös se uimatoppi ja peittävämpi alaosa oo kuitenkin parempi kun vaikka bikinit tai joku mahan paljastava uikkari??
 
Professional Griefer
[QUOTE="hmm";28067538]Musta taas tuntuu, et ne katselijat on sellasia urheilullisia, hoikkia nuorempia naisia. On mulle yks kaveriki sanonu et mun maha on "pahan näköinen" eli eikai se oo sit ihme et vieraat katsoo... musta tuntuu et vanhat naiset nimenomaan ei kato mua rumasti, ehkä ne tajuu mistä se maha johtuu. Jospa ne tosiaan ennemmin sun tatskoja sit kauhistelee, eiks se oo semmosilla tapana ;) vaikka siis ei todellakaan kuulu niille toisten vartalot ja niiden koristelut mitenkään![/QUOTE]

Nojoo, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.

Tulee vaan pakosti tollasessa tilanteessa mieleen, et oisko se sit ihan ok et mä menisin kiljasee keskellä pukkaria jollekkin mua pulleammalle, että EEEEEI HELVETTI MITÄ SÄ OOT ITELLES TEHENY!!!
 
"hmm"
sun pitää kokeilla seuraavaan ihmettelijään :D katot kuka ihmettelee sua ja säikähdät oikein sen pulleaa pyllyä. ehkä mäki alan tuijottaa niitä hoikkia vartaloita, kai se tuijottelu on mulleki sallittu jos muakin saa katsoa. ja sama koskee sua!
 
Professional Griefer
[QUOTE="hmm";28067630]sun pitää kokeilla seuraavaan ihmettelijään :D katot kuka ihmettelee sua ja säikähdät oikein sen pulleaa pyllyä. ehkä mäki alan tuijottaa niitä hoikkia vartaloita, kai se tuijottelu on mulleki sallittu jos muakin saa katsoa. ja sama koskee sua![/QUOTE]

No mut jos ihan oikeesti joku tuijottaa, niin tuijota takasin.

Tietty meillä kaikilla on sellasia OMG, toi kattoo mua pahasti -fiiliksiä, vaikka sellasta ei oikeesti tapahtuis. Saatan mäkin vahingossa tuijottaa jotain ventovierasta silmiin metrossa, mutten mittaile sen silmäpusseja tai kasvon ryppyjä..

Mut hei, sitä saa mitää tilaa -meininki kokeiluun vaan.
 
"vieras"
Eipä sitä tarvi erityisesti tuijottaa kun maiseman peittää järkyttävän obeesi nuori ihminen. Enkä nyt puhu siitä, etä olis hiukka sellluliittiä tai raskauden jälkeen jättämää vatsanahkaa vaan oikeesti TODELLA lihavia ihmisiä - nuoria ihmisiä. Mistä tollasia on yhtäkkiä tullu? Ei niitä ennen oo ollu noin järkyttävän lihavia.
Ja todellaki jos tuntee tarvetta siihen, ettei kukaan kattois isoa peffaa niin se uimahame kannattaa jättää kotiin :D ja uimatoppi myös :LOL:
 
"Viima"
Mä taas kiinnitin huomioo aikuisiin suomalaisiin naisiin jotka istu saunas uikkarit päällä ilman laudeliinaa ja lähtivät siitä suoraan altaaseen ilman suihkua! Kumma kun ei oo lukutaitoo!!!
 

Yhteistyössä