Uimahallireissu (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiirulainen-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin hyvin kuvitella, että ottaisin oman poikani vielä 8-9-vuotiaana mukaan naisten puolelle, jos sattuisimme uimahalliin.. Hän kun ei voi atopiansa vuoksi siellä käydä joten ei tunne paikkoja tai tapoja. Eikä satu sitä isääkään olemaan.

Toivottavasti kassalla ollaan senverran tilanteen tasalla, että pojalta kielletään pääsy naisten puolelle, ellei ole miespuolista saattajaa.

Toivottavasti heillä on tarjota lapselle miespuolinen saattaja, kun mulla ei ole.

Voisin hyvin kuvitella, että ottaisin oman poikani vielä 8-9-vuotiaana mukaan naisten puolelle, jos sattuisimme uimahalliin.. Hän kun ei voi atopiansa vuoksi siellä käydä joten ei tunne paikkoja tai tapoja. Eikä satu sitä isääkään olemaan.

Toivottavasti kassalla ollaan senverran tilanteen tasalla, että pojalta kielletään pääsy naisten puolelle, ellei ole miespuolista saattajaa.

Toivottavasti heillä on tarjota lapselle miespuolinen saattaja, kun mulla ei ole.

No sit ei auta muu kuin jättää uimahallireissut väliin, ellei tuttavapiiriin todellakaan kuulu yhtä ainutta miespuolista henkilöä, joka pojan kanssa voisi muutaman ekan kerran käydä siellä miestenpuolella, kunnes poika oppii ja uskaltaa yksin mennä...en kyllä noin 100% naisvaltaisen lähipiirin omaavia henkilöitä yhtään tunne, mutta ehkäpä jossain sellainen on kuitenkin.

Oletko oikeasti käynyt, eli luuletko että poikasi lähtisi naisten puolelle? Kyllä meillä selkeästi kieltäytyi moisesta jo tuos eskari-iässä - silloin kuin isä ei päässyt ja oli vielä uusi asia, järjestin sitten kaverini isomman pojan mukaan tmv. Eli mä kyl uskon että useimmat kouluikäiset pojat ei kyllä kertakaikkiaan kehtaa tulla naisten puolelle tai tytöt miesten puolelle.

Yhteistyössä