haluu uimaan
Ostin uimapuvun, mutta sinne ei uimavaippa mahdukaan tai tulee TOSI tiukka pakkaus eli voiks sinne mennä pelkällä uimapuvulla?
hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllööööAlkuperäinen kirjoittaja xx:mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
No huh huh. Kyllä mua enemmän ällöttää kaikkien JormaKaaleppien ja EllaIrmeleiden visvasyyläiset alapäät kuin pienen VAUVAn pissat.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllööööAlkuperäinen kirjoittaja xx:mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
Miten se luonnon vesissä voit uida, niissä sitä vasta onki vaikka mitä?Alkuperäinen kirjoittaja hyi:hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllööööAlkuperäinen kirjoittaja xx:mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
No niinpä. Kalat on pissannut vetteen . Ja linnut ja kalat kakkii sinne myös. Moottoriveneen bensat menee ym..Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Miten se luonnon vesissä voit uida, niissä sitä vasta onki vaikka mitä?Alkuperäinen kirjoittaja hyi:hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllööööAlkuperäinen kirjoittaja xx:mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
Hyi, nyt mä en voi enää ikinä mennä uimaan kun mietin vaan noita JormaKaaleppien visvasyyläisiä alapäitä....Alkuperäinen kirjoittaja xx:No huh huh. Kyllä mua enemmän ällöttää kaikkien JormaKaaleppien ja EllaIrmeleiden visvasyyläiset alapäät kuin pienen VAUVAn pissat.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllööööAlkuperäinen kirjoittaja xx:mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
No meidän hallissa oli kerran yks JormaKaaleppi tai IrmaInkeri vetäny kelluvat altaaseen. Pitäis aikuisillekin laittaa vaippa.Meidän vauva väänti semmoset paskat että koko allas oli ihan ruskee että suosittelen uimavaippaa
Ollaan me laitettu uikkari vielä päälle.Jos sitä uimavaippaa käyttää, niin ei siihen ole kai tarkoituskaan uikkaria enää päälle vetää. Pelkkä vaippa tai pelkkä uikkari siis.