uimahalliin 8kk kanssa. Mitä päälle?

• Viestiketjun aloittaja haluu uimaan
  • Ensimmäinen viesti
Vauvauintiin ainakin voi mennä pelkällä uikkarilla, kun kuulemma pissa ei haittaa, mutta jos isompi hätä tulee, niin vesi joudutaan putsaamaan ja uinnit on uitu siltä päivältä kaikilla. Mutta se on kuulemma tosi harvinaista.

xx
ja ainakin meillä vauvauinnissa oli sellainen vaippauimapuku (tavallaan kestovaippa uimapuvussa kiinni), joka piti kakat sisällään, mutta ei pissoja. Ei ne uimavaipatkaan mun mielestä pissoja pidä (voin olla väärässäkin), mutta todella harva vauva kakkaa uima-altaaseen, meillä ei vauvauinnissa kukaan koskaan sinä aikan kun käytiin.

hyi
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllöööö

xx
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
mä oon ollut ihan tavisuimapuvulla. ainakin meidän lapsesta näkee kun alkaa kakkaa vääntää ja pikku pissat siellä altaassa ei ketään haittaa.
hyi yök!! taas yksi syy olla menemättä uimahalliin. yök. tai viedä lapsia sinne kun toisten muksut kusee kaikkia pöpöjä veteen. äääällllöööö
No huh huh. Kyllä mua enemmän ällöttää kaikkien JormaKaaleppien ja EllaIrmeleiden visvasyyläiset alapäät kuin pienen VAUVAn pissat.

vieras
Miten se luonnon vesissä voit uida, niissä sitä vasta onki vaikka mitä?

xx
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Miten se luonnon vesissä voit uida, niissä sitä vasta onki vaikka mitä?
No niinpä. Kalat on pissannut vetteen ;). Ja linnut ja kalat kakkii sinne myös. Moottoriveneen bensat menee ym..

No huh huh. Kyllä mua enemmän ällöttää kaikkien JormaKaaleppien ja EllaIrmeleiden visvasyyläiset alapäät kuin pienen VAUVAn pissat.
:LOL: Hyi, nyt mä en voi enää ikinä mennä uimaan kun mietin vaan noita JormaKaaleppien visvasyyläisiä alapäitä....

ihan tavalliset uikkarit jalkaan vaan ja menoksi!

meillä vauvauinnissa sanottiin just et lahkeelliset uikkarit riittää. Pissit ei haittaa ja vauvat kakkaa veteen TODELLA harvoin! Ja JOS sattuu isompi hätä niin sitten lahkeellinen uikkarit pitää kakan pöksyissä. Ja meilläkin kyllä aina huomas kun vauvoilla alkoi kakka tulemaan, siis normaalioloissa -ikinä ei uimahallissa tullut hätää.

jkhjkhkjhjk
Siis alle vuotiashan ei kestä normaalia uimahallin lämpötilaa! Ja muutenkin aika on tosi lyhyt mitä siellä altaassa ollaan. Vauvaunnissa meillä on lämmin vesi ja klooria vähemmän ilmassa eli aikaisin aamulla uinnit.

Yhteistyössä