Uhmis nukahti lattialle kengät jalassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs nyt

Vieras
Voi meiän pientä! Tultiin ulkoa sisään ja syömään oli tarkoitus käydä. 2,5 v. halusi äidin ottavan kengät jalasta. Isä otti. Mutta tyttöpä laittoi kengät takaisin ja huusi että äiti ottaa !!! Me siihen, että kahdesti ei oteta kun itsekin osaa. Syötiin itse rauhassa ja yritettiin aluksi houkutella tyttöäkin.

Tunnin huusi tossa eteisen lattialla eikä suostunut ottamaan kenkiä pois. Jatkettiin omia hommia. Äsken tuli kovin hiljaista -siellä se nyt nukkuu eteisen lattialla ja kengät yhä jalassa. :(

Mitä mä nyt teen? Otan ne kengät pois ja kannan omaan sänkyyn. Vai annako tossa nukkua?

 
🤩Timanttisormukset 10% ale vuoden loppuun saakka🤩.
30 päivän rahat takaisin takuu🤑.
Aina nopea 3 päivän toimitus ilmaiseksi✔.
Voi meiän pientä! Tultiin ulkoa sisään ja syömään oli tarkoitus käydä. 2,5 v. halusi äidin ottavan kengät jalasta. Isä otti. Mutta tyttöpä laittoi kengät takaisin ja huusi että äiti ottaa !!! Me siihen, että kahdesti ei oteta kun itsekin osaa. Syötiin itse rauhassa ja yritettiin aluksi houkutella tyttöäkin.

Tunnin huusi tossa eteisen lattialla eikä suostunut ottamaan kenkiä pois. Jatkettiin omia hommia. Äsken tuli kovin hiljaista -siellä se nyt nukkuu eteisen lattialla ja kengät yhä jalassa.

Mitä mä nyt teen? Otan ne kengät pois ja kannan omaan sänkyyn. Vai annako tossa nukkua?
 

Similar threads

Yhteistyössä