M
Mitäs nyt
Vieras
Voi meiän pientä! Tultiin ulkoa sisään ja syömään oli tarkoitus käydä. 2,5 v. halusi äidin ottavan kengät jalasta. Isä otti. Mutta tyttöpä laittoi kengät takaisin ja huusi että äiti ottaa !!! Me siihen, että kahdesti ei oteta kun itsekin osaa. Syötiin itse rauhassa ja yritettiin aluksi houkutella tyttöäkin.
Tunnin huusi tossa eteisen lattialla eikä suostunut ottamaan kenkiä pois. Jatkettiin omia hommia. Äsken tuli kovin hiljaista -siellä se nyt nukkuu eteisen lattialla ja kengät yhä jalassa.
Mitä mä nyt teen? Otan ne kengät pois ja kannan omaan sänkyyn. Vai annako tossa nukkua?
Tunnin huusi tossa eteisen lattialla eikä suostunut ottamaan kenkiä pois. Jatkettiin omia hommia. Äsken tuli kovin hiljaista -siellä se nyt nukkuu eteisen lattialla ja kengät yhä jalassa.
Mitä mä nyt teen? Otan ne kengät pois ja kannan omaan sänkyyn. Vai annako tossa nukkua?