Uhmaako

Hei kaikki 2-vuotiaiden lasten vanhemmat!

Onko tuttua muille?Ennen iltatoimet meni hienosti, mutta nyt en halua pestä hampaita, en halua...en halua...Kun yrittää pukea, jalat menee makaroniksi jne...ja iltanukahtaminen työlästä, kun ei halua nukkua.Pystyttekö pitämään hermot kasassa?Minä olen tällä viikolla ollut niin väsynyt, että olen huutanut lapselle välillä ihan täysillä, mutta eipä sekään tunnu auttavan, itselle vaan saa pahan mielen.Mieheni on reissuhommissa aina arkipäivät ja itse käyn töissä, joten välillä tuntuu vähän raskaalta,kohtalotovereita?????
 
Tiedän tunteen! Kait se sitä uhmaa on...

Kuin itse olisin kirjottanu, ainut et meillä poika 1,5v.
Pukeminenkin suju NIIN hienosti ennen ja oli ihan rauhallisesti sylissä.
Nyt ei olis puettaessa sekuntiakaan sylissä ja ihan saakelinmoinen huuto kun yrittää pukee..
(muutoin rakastaa sylissä oloa ja lukuhetkiä ja haleja)

Meillä sentään tykätään jonkun verran kyllä hampaita pestä mutta se nukkuminen että osaa olla vaikeeta välillä!
Ei sitten millään menis nukkuun ja sängyssä olis...
Vidia: Nukahtaako teillä ilman mitään yömaitoja tms? meillä poika vaatii maidon eikä muuten nukkumaan menosta tuu sitäkään vähää...

Meillä on mies töiden takia paljo pois ja mä kans töissä ja lähes kokonaan hoidan lapsen.
Välillä on suoraansanoen niin saa..nan kireellä hermo et huudan ja sit pyydän anteeks pojalta et olin pahalla päällä ja halaan. Ittelle tulee niin hirveen paha mieli et poikaan purkautuu mun väsymys.

Onneksi on tosi paljon hyviäkin hetkiä mutta väsynyt tässä on tuon pikkusen mutta NIIN RAKKAAN kiukkupussin kanssa...

Jaksamisia sulle :hug:
Saa kirjotella myös yv:tä jos siltä tuntuu :wave:
 

Yhteistyössä