Uh ja oh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heimo

Vieras
Kun taas palleja pakottaa ja panettaa! Ei ollut tämä sankari onnekas tänään erotiikan saralla saatikka että olisi neitojen petiin päässyt. Uh ja voih, mitähän sitä tämmöisen päivän päätteeksi keksisi touhuta oloa 'keventääkseen'?

Joko helpotti Heimo? :)

Mulla oli ihana viikonloppu ;) ....ja nyt taas alkaa tuntua sellanen paine, etä hmm..tekispä mieli suudella jonkun kaulaa hitaasti, painautua lämmintä vartaloa vasten ja työntää lantio lantiota vasten...

Huomenta Tanya, pelastava enkeli!

Ei helpottanut ei, jos mahdollista eilen oli vieläkin huonompi päivä. Oikein väkisin yritin iltaan kohden rauhoittua, mutta ei.

Nyt tekisi mieleni panna verhot kiinni, laittaa klassista musiikkia, hedelmiä ja punaviiniä laseihin olohuoneeseen....ja laittaitua mukavaan asentoon sohvalle. Puhumattakaan että voisi ladata jonkun lämpöisen naisen siihen viereen...

Huomenta Heimo! Oletpa taas aikaisin ""pystyssä""....

Mulla oli viikonloppuna niin ihana nainen, että huh...Alan kallistua yhä enemmän naisiin. Naiset osaa tyydyttää naisen niin hyvin ja jaksaa niin kauan...oli aivan ihanaa. Oon ihan taivaissa :)

Tänään täällä mun työpaikalla on yksi tilaisuus illalla. Siksi mulla onkin kauluspaidan alla tiukka korsetti. Pystyn hengittämään vain keuhkojen yläosalla. Tuntuu kiihottavalta olla näin ""suitsissa"". Tämä on oikea korsetti eikä mikään H&M repale. Korsetin luut kiristää tosissaan vartalon hyvään kuosiin. Teetin tän pari vuotta sitten. Yläosa on vihreä ja sivuilla on pitsiä sekä mustaa kiiltävää kangasta. Edessä on pitsiä ja metalliset hakaset. Takaa tämä kiristetään leveillä nauhoilla. Ja tietysti mulla on myös sukkanauhat ja sukat. Aamulla avasin vessassa peilin edessä muutaman napin paidastani, rinnat näyttävät aika herkullisilta tässä korsetissa :) Täytyy laittaa ne kiinni taas, muuten työpaikan miehet kiusaantuvat vähän liikaa...

Mitäs sulla mielessä? oletko muuten tipattomalla? Minä ainakin yritän olla :)

Voi herra jumala, onko tuollaisia naisia olemassakaan...Ei ainakaan minun lähimmäisissäni. Harmi, kyllä oikein mielelläni lepuuttaisin silmiäni sinussa...Jätä vaan nappi auki, ja sitten vaan tarkkana että kenellä ne silmät putoaa kuopistaan!

Ai mitä mielessä, no tuon kertomasi jälkeen siitä tuskin on hirveästi epäselvyyttä...voi kuinka saisin sinut viereeni sohvalle täysissä vaatteissa jotta voisi hitaasti kiduttaen riisua sinut ja paljastaa ihoasi neliösentti kerrallaan....

Tanya, älä katoa. Minun täytyy mennä nyt viihdyttämään vieraita kun ovat oikein Moskovasta asti...uh....palataan...

Häh. Et ole tosissasi? Oletko samassa työpaikassa? Meille tuli myös venäläisiä vieraita....

Hmmm. Millä kirjaimella sun duunipaikka alkaa...? Taidat olla mun pomo...ja mä vaan kirjottelen härskejä tänne..

Ethän Heimo häpeä vartaloasi kun panisit muun panemisen ohella verhotkin kiinni...
Miten muuten lasista nautitaan hedelmiä? Tai no soseutettuna tietysti! Tai sangriana. Ja miten nainen ladataan? Klikklik?

Jee ja huh, takaisin nyt....päästäisiköhän nyt takaisin sinne sohvalle ja minun silmämunani sinne kauluspaidan ja korsetin tuntumaan....

Alkaa N:llä ja seuraava on O joka vieläkin voi sattua erääseen raha-asioita hoitavaan firmaan...mutta en ole rahoitusalalla =)

Eikös olisikin ollut herkullista jos olisikin ollut pomosi, tai no ei oikeastaan! Parempi näin.

Vielä saat ilmaa sieltä tiukan korsetin välistä ?

Heimo Himokas heppiä hyvää, työnnä tussuun tankoa tanakkaa. Pimppiä eestä, pimppiä takaa, pimppi istuu ja pimppi makaa. Erotiikka on elämän tärkein asia. Salanautintoja! Ihanaa! Ja se laukeaminen, se helpottaa kaikki paineet. Ei paljon haittaa, kuka valitaan presidentiksi, kun vaan saan hyvää suomalaista mulkkua tarpeeksi ja usein.

Juuh, et ole samassa...Pari ukkoa vinkanneet tuossa silmää sen verran, että pelästyin josko heidän kanssa tässä juttelen netin kautta...

Mitä haluaisit? Piiskaa korsettitytöltä... vai toisinpäin, mulle rankaisua? Hitaita sessioita ja päiväkausien panemista ...?

No onko tuo nyt ihme että vinkkaavat, jos pukeudut noin....huh ja nam...tuliset minua vastaan niin saisit muutakin kuin vinkkauksen vaikka huonostihan siinä voisi käydä.

Voisit aluksi juoda tuon viinilasillisen loppuun, ja sitten autan sinua hankkiutumaan eroon noista päällyvaatteista...Käypä istumaan tuohon sohvalle. Hiukset auki, korkkarit jalasta...

Okei...

Olet myöhään töissä. Taidamme itse asiassa olla ainoat ihmiset tässä rakennuksessa. Joka paikassa on jo pimeää, kun nousen työpisteessäni ylös ja venyttelen. Ups, kello on noin paljon. Näen että olet vielä huoneessasi käytävän päässä. Saan ajatuksen. Korsetti edelleen päälläni käyn naistenhuoneessa alapesulla ja sitten katselen itseäni peilistäni. Lisään vähän meikkiä ja maalaan suuni tummanpunaiseksi, nyt se sopii täydellisesti hiuksieni väriin. Avaan muutaman napin paidasta. Korsetti nostaa rintani kuin tarjottimelle. Olen aika helvetin hyvännäköinen pakkaus. Alan kiihottua kun ajattelen mitä aion tehdä sinulle. Kävelen takaisin työpisteeseeni ja otan käsilaukkuni. Tarkistan että käsiraudat ovat siellä avaimineen. Hymyillen kävelen huoneeseesi. Vatsanpohjaa nipistää jännitys.

Istut kumartuneena pöydän ääressä paperiesi ääressä. Nostat katseesi kun tulen sisään. Näen miten katsot hamettani ja korkeakorkoisia sandaalejani sekä sukkiin verhoiltuja sääriäni. Nuolaiset huuliasi. -Moi, sanon neutraalisti ja kumarrun pöydän yli sinua kohti. Aika hyvät näkymät vai mitä? Tuijotat rintojani. Näet ne lähes kokonaan. - Nouse ylös, käsken hiljaa. Ponnahdat ylös ja luulet tietäväsi mitä nyt seuraa, kävelet mua kohti valmiina suutelemaan kutsuvia huuliani. Piilottelen käsirautoja selkäni takana. Ennen kuin huomaatkaan, napsautan ne kiinni selkäsi takana. Tunnet kylmän metallin ihollasi. Painan sinut istumaan takaisin työtuoliisi. Katsot minua sanattomana. Nostan toisen jalkani tuolille jalkojesi väliin. Rullaan hametta ylöspäin ja sivelen itseäni reisiäni pitkin. Työnnän etusormeni pikkuhousujeni kankaan alle. Hivelen kostuvaa pilluani ja sinä et voi muuta kuin katsella. -Sä olet ollut tuhma poika, sanon sulle. Läpsäisen sua hiukan poskelle. En tiedä pidätkö tästä. Ainakin sulla näyttää seisovan. Otan kaulastani huivin ja sidon silmäsi. Kiinnitän käsiraudat takanasi olevaan pylvääseen, niin ettei toimistotuolisi liiku. Istut avuttomana. Lasken kaihtimet alas. Nyt aion käyttää sinua ja kyrpääsi hyväkseni....Istun syliisi, hätkähdät...Nuolaisen huuliasi ja kun aiot vastata suudelmaan, vetäydyn takaisin. Nuolaisen uudestaan ja toistan pari kertaa kunnes olet ihan himoissasi...Suutelen sua kunnolla ja kovaa, imen kieltäsi. Kokeilen lihaksiasi paidan läpi. Napitan auki paitasi.

Oletpas seksikkään näköinen siinä istuessa rentoutuneena musiikin soidessa, ja kaikki mahdollinen aika yhteisen leikkimme käytössä.

Halaan sinua, ja suutelen sinua kaulalle, huulille ja korvan nipukkaan näykkäisten hiukan...Kuiskaan korvaasi että leikitäänkö vähän ? Ajattelin että sinä et saa tehdä mitään ennen kuin annetaan lupa. Ei lirputtelua ei koskettelua. Toivoa saat mutta katsotaan sitten toteutuvatko. Nyökkäilet varovasti, kun oikein tiedä mitä odottaa...Jatkamme suutelua ja riisun sinulta jakkusi ja ryhdyn yksitellen avaamaan kauluspaitasi nappeja ihaillen vähitellen paljastuvia rintojasi sekä korsetin verhoamaa vartaloasi. Viimein saan nostettua paitasi hiat yksitellen hartioidesi yli ja työntäessäni sitä alas kätesi lukittuvat sivuille ja melko alas.

Rintasi työntyvät ihanasti eteenpäin huutaen käsittelyä, varsinki korsetin jo valmiiksi muottiin puristamassa vartalossa....vähitellen siirryn alemmas kohti hamettasi...

Kyllä mä nyt taidan ottaa sut väkisin. Olet niin houkuttelevan näköinen siinä avuttomana. Nousen pois sylistäsi, annan paitasi pudota käsivarsiasi pitkin ranteisiisi. Olet ihanan näköinen. Et näe mitään ja yrität arvailla mitä teen seuraavaksi. Kierrän taaksesi ja olen hetken hiljaa. Kysyt mitä aion. En vastaa, mutta tartun yhtäkkiä hiuksiisi ja vedän päätäsi taaksepäin. Näen että sinua sattuu. Suutelen huuliasi pehmeästi ja kuljetan kieltäni korvaasi ja kaulaasi pitkin. - Sä et tee nyt mitään. Mä käytän sua nyt miten haluan, kuiskaan sinulle. Talo on tyhjä, et saa apua mistään. Siirryn etupuolellesi ja nuolen nännejäsi. Annan hiuksieni pyyhkiä vatsaasi. Huokailet tuolissa kärsimättömänä. Riisun paitani ja hameeni ja seison edessäsi pelkässä korsetissa, pikkuhousuissa ja korkokengissä. Vedän korsettia hieman alemmas ja hivelen nänneilläni vatsaasi. Hengitän kuumaa hengitystä housujesi vyön yläpuolelle. -Please, ota multa suihin, pyydät hiljaa. - Mitä?! Täällä määrään nyt minä! Sinä et sano sanaakaan tai saat piiskaa, ärjähdän sinulle. Otan pöydältä jatkojohdon pätkän ja lyön sinua sillä käsivarteen. Huudat, ihoosi jää kevyt punainen jälki. Olet ihan hiljaa. Laskeudun uudelleen lähemmäs sinua ja avaan vyösi hampaillani.

Ou jee miten kiihottavaa! Olisi ihanaa olla mukana siinä niin voit käyttää meidät molemmat aivan kuten itse haluat. Tai sitten vosin sinua ottaa takapäin kun sinä kidutat noin iahansti sitä tosita miestä ja hän ei saa tehdä mitään. Piiskalla läpsin sinun pyllyä samalla kun otan sinut...

Kiemurran tuolissani himosta ja kaipuusta tuskaisena. Käyttäydyt hieman erilailla kuin aikaisemmin mutta himon poltteen viemänä ratsastan aallonharjalla kanssasi.

Pakotus on valtava, kaluni jomottaa vasten housujani karkea kangas kirveltäen...katselen sinua ja toivon, rukoilen ota minut....tee mitä haluat, mutta tee se pian...

Ihailen vartaloasi, punattuja huuliasi ja kireää korsettia. Olet melkoinen. Himosi ja halusi tuoksu täyttää huoneeni sakeana, huumaavana. Jos käteni olisivat vapaana, olisin varmasti jo pilannut tunnelman syöksymällä kimppuusi, ja ottamalla sinut puoliväkisin...onneksi olen kiinni tuolissani, nyt voin vain syödä sinut silmilläni ja ottaa mitä annetaan.

Mä käsittelen nyt Heimoa :)

Voihkit odottaessasi, mitä nyt tapahtuu. Riisun housusi, näen kyllä mitä siellä on. Ihanaa! Vedän puvun housusi nilkkoihin. Olet täysin armoillani. Eikö vähän jo jännitä? Vapautan kalusi boxereista. Katselen sitä ihaillen. Mutta sitten en koskekaan siihen. Odotat jännityneenä ja tiedän että haluaisit pyytää....mutta siihen et saa lupaa. Istun uudelleen hajareisin päällesi. Tunnet miten märkä pilluni hankaa reisiäsi ja kyrpääsi.

Yhteistyössä