\
Kiitos samoin, hienoa että on muitakin :flower: ...
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 22:13 ihanaa kirjoitti:\Olen onnellinen, että kerrankin joku muukin ajattelee samoin kuin minä. En ole yh, mutta tulin lukaisemaan, ja mukavaa, että löytyy samoin ajattelevia. Meillä on lapsilla lappuhaalareita joita ei kukaan muu lapsi pidä. Kun kaikilla on trendikkäitä kuvioituja farkkuja, jopa 1-vuotiaat on puettu trendipelleiksi, meillä serkuilta saatuja 10 vuotta vanhoja vaatteita. KÄyttökelpoisia.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 16:06 minä kirjoitti:\Köyhistely ja penninvenytys on MINUSTA paras ja ekologisin tapa elää.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 13:15 vieras kirjoitti:Jokainen saa tulla toimeen omillaan tai minimillä, mutta minusta kyllä lapsen isän kuuluu maksaa lapsen menoista KYKYJENSÄ mukaan. Kysyn vaan, että kukapa kieltäytyisi jos saisi rahaa enemmän, muodossa tai toisessa???? Ja ei liene muilta pois jos joku saa vaatimalla lapsen isältä rahaa enenmmän kuin toinen? Köyhistely ja penninvenytys ja Suomessa pysyminen eivät ole erityisiä hyveitä jos ei nyt paheitakaan, mutta sädekehää ei niistä päänpäälle kasva.
Toki rakkaus ja hyvä hoito on lapselle parasta, mutta tuskin hieman vauraampi vointi häntä pilaa.
Lapsilla on nykyään niin paljon tavaraa ja vaatteita, että huimaa.
Mihin ne kaikki muovilelutkin lopulta päätyvät?
Mun mielestä kuluttaminen kuluttamisen vuoksi on karmea ja eriskummallinen tapa: pitää ostaa sitä ja tätä ja tota vaikka ilmankin pärjää.
Jenkeistä adaptoitunut shoppailu-kulttuuri laihuuden, ulkonäön "täydellisyyden" ja trendikkyyden ihannoimisineen on oikeesti ihan täyttä b***s*****ä.
Musta on kiva elää halvalla enkä halua opettaa lapsilleni kerskakulutuksen ihanteita.... B)
Meillä on yksi planeetta vaan, ja se on jo melko lailla tuhottu. Pohjavesi ja meret ja maaperä on öljyn ja kemikaalien saastuttamia.
Kiitos samoin, hienoa että on muitakin :flower: ...