Tyypillinen yh nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eiks Lissu oo yh? Häneen aloituksen kuvaus ei kyllä sovi millään. Paitsi, että yleensä yyhoot on veripää persuja, ja sitähän Lissukin on.
Muistelisin, että oon joskus kirjoittanut vain omasta osallistumisestani lasten elämässä.🫣
Tämä on väärin - on lapsilla isäkin, ja paras isä onkin! Hän on osallistuva ja kasvatuslinja on yhtenäinen.❤
Yhteishuoltajuus siis.👍

Persukaan en ole. Perustelut:
Olen huomattavasti radikaalimpi maahanmuuttopolitiikan suhteen ja kannatan Suomen eroa EU:sta. En ole sotapsykoosissa kuten (ainakin osa) Persuista.
Ainiin, vielä…kritisoin, tai oikeammin vastustan ”tuttuja ja turvallisia” K-rokotteita. Enkä tunkis ulkomaille lahjarahaa miten Persut. Lisäks, mun valtion budjetti näyttäisi hyvin erilaiselta kuin Persujen.🤷‍♀️

Saa kivittää, haukkua ja kiukutella mielipide-eroista - ei minua haittaa yhtään.🤗
 
vierailija
Muistelisin, että oon joskus kirjoittanut vain omasta osallistumisestani lasten elämässä.🫣
Tämä on väärin - on lapsilla isäkin, ja paras isä onkin! Hän on osallistuva ja kasvatuslinja on yhtenäinen.❤
Yhteishuoltajuus siis.👍

Persukaan en ole. Perustelut:
Olen huomattavasti radikaalimpi maahanmuuttopolitiikan suhteen ja kannatan Suomen eroa EU:sta. En ole sotapsykoosissa kuten (ainakin osa) Persuista.
Ainiin, vielä…kritisoin, tai oikeammin vastustan ”tuttuja ja turvallisia” K-rokotteita. Enkä tunkis ulkomaille lahjarahaa miten Persut. Lisäks, mun valtion budjetti näyttäisi hyvin erilaiselta kuin Persujen.🤷‍♀️

Saa kivittää, haukkua ja kiukutella mielipide-eroista - ei minua haittaa yhtään.🤗
Luettelit juuri hyviä syitä miksei parisuhde kanssasi ole vaihtoehto. En tosin toivo sinulle mitään pahaakaan.
 
vierailija
Täytän kaikki tyypillisen yh naisen kriteerit!
Selvitin yh-urani kiitettävin arvosanoin. Totean, että yh-ura on kaikista maailman yliopistoista paras ja jalostavin koulutus elämän rikkaudesta ja yltäkylläisyydestä. Minä en olisi minä, jos lasteni isä ei olisi aikoinaan tehnyt elämänsä viisaintä päätöstä. Olin kuulema liian täydellinen.
Rimaa on ollut sen sanomisen jälkeen antoisaa alentaa. Toista on elämä Wilma Murrolla Pariisissa. Hän sai ohjeita Stubbilta nilkkavaivaansa. Minä sain apua samaan vaivaan Töölön sairaalan lääkäreiltä. Leikkauksen jälkeen minua kohdeltiin kuin prinsessaa.
 
vierailija
Selvitin yh-urani kiitettävin arvosanoin. Totean, että yh-ura on kaikista maailman yliopistoista paras ja jalostavin koulutus elämän rikkaudesta ja yltäkylläisyydestä. Minä en olisi minä, jos lasteni isä ei olisi aikoinaan tehnyt elämänsä viisainta päätöstä. Olin kuulema liian täydellinen.
Rimaa on ollut sen sanomisen jälkeen antoisaa alentaa. Toista on elämä Wilma Murrolla Pariisissa. Hän sai ohjeita Stubbilta nilkkavaivaansa. Minä sain apua samaan vaivaan Töölön sairaalan lääkäreiltä. Leikkauksen jälkeen minua kohdeltiin kuin prinsessaa.
Ä:n pilkut liikaa. En siis olekaan täydellinen.
 

Yhteistyössä