Tyypillinen yh nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laitetaanpa kokemuksia

-yleensä lähäri
-polttaa tupakkaa
-reipaasti ylipainoinen
-alkoholi maistuu todella hyvin, yleensä joku äitelä siideri tms.
-shokkiväri hiuksissa ja tyyli "kouvola" tahi "kynitty kana"
-ei niin tarkka värkistään, joka on yleensä aina huolimattomasti ajeltu posliini

Tässä muutamia mitkä tulee mieleen, ja perustuu kokemuksiin yh naisista.
 
vierailija
Laitetaanpa kokemuksia

-yleensä lähäri
-polttaa tupakkaa
-reipaasti ylipainoinen
-alkoholi maistuu todella hyvin, yleensä joku äitelä siideri tms.
-shokkiväri hiuksissa ja tyyli "kouvola" tahi "kynitty kana"
-ei niin tarkka värkistään, joka on yleensä aina huolimattomasti ajeltu posliini

Tässä muutamia mitkä tulee mieleen, ja perustuu kokemuksiin yh naisista.
Ootpa vajonnut alas.
 
vierailija
Sulla on ollut hieman huonoja kokemuksia. Ilmeisesti peruskoulupohjaisia lähäreitä.
Minkähänlaisista paikoista olet seuraasi hakenut. Olisiko joku tasokkaampi mesta parempi? Oletko itse fiksu, koulutettu, taloutesi kunnossa pitävä, ulkoisesti ok mies?
 
vierailija
Täällä yksi yh, olen:
-hiukan ylipainoinen kyllä valitettavasti
-korkeakoulututkinto löytyy ja asiantuntijatyö (palkka 5400 e /kk)
-tukka on värjätty, mutta sitä tuskin kyllä huomaa, omaa väriä lähellä olevalla sävyllä
-s*ksiä en ole harrastanut sen jälkeen kun erosin, viisi vuotta sitten, enkä kyllä sitä ennenkään pariin vuoteen. Tää alkaa hieman syödä naista…
-en ole ikinä polttanut, mutta kuohuviiniä ja olutta kyllä ihan mielelläni otan nyt lomalla.
 
vierailija
Täällä yksi yh, olen:
-hiukan ylipainoinen kyllä valitettavasti
-korkeakoulututkinto löytyy ja asiantuntijatyö (palkka 5400 e /kk)
-tukka on värjätty, mutta sitä tuskin kyllä huomaa, omaa väriä lähellä olevalla sävyllä
-s*ksiä en ole harrastanut sen jälkeen kun erosin, viisi vuotta sitten, enkä kyllä sitä ennenkään pariin vuoteen. Tää alkaa hieman syödä naista…
-en ole ikinä polttanut, mutta kuohuviiniä ja olutta kyllä ihan mielelläni otan nyt lomalla.
Etkö kaipaa munaa?
 
vierailija
Tunnista tyypin, mutta voisiko joku kuvailla/laittaa kuvan millainen on Kouvola tyylin hiukset? Oisko se jotaan kasarityyliä?
Tulee laulaja ALMA mieleen vaikkei olekaan yh. Mutta on 🦇

Kai ne on ne järkynväriset neonkeltaiset, -lilat tai -vihreät hiukset?

Ennen näki kamaluuksia kun päälaella blondit ja loput mustaksi värjättyä. Puhdasta WT työläismallistoa 😖
 
vierailija
Ap. on aina ollut ruma, vanha ja eihaluttava kirjoitustyylinsä ja viestinsä sisällön perusteella. Ole ystävällinen ja pysy kaukana kaikista maailman naisista. Sinusta on aina ollut ja tulee olemaan pelkkää harmia ja mielipahaa.
 
vierailija
Millaisen miehen kelpuuttaisit?
En oo oikeestaan ees miettinyt asiaa, ei tunnu ajankohtaiselta. Mutta jos jotain pitäis sanoa, niin kiltin (synonyyminä ei-agressiiviselle), suvaitsevaisen (mitään homofobiaa tai rasismia en kestä yhtään), itsellisen (oon tottunut niin itsenäiseen elämään, että mitään roikkujaa en katselis) ja jollain tavalla liikunnallisen. Ulkonäön suhteen ei suuria kriteerejä, ei ylipainoa niin paljon että se häiritsee liikkumista.
Mutta mä en usko että sellaisia on, enkä oikein jaksa etsiäkään, oon itse asiassa tosi tyytyväinen mun elämään näin.
 
vierailija
Tunnista tyypin, mutta voisiko joku kuvailla/laittaa kuvan millainen on Kouvola tyylin hiukset? 🤔 Oisko se jotaan kasarityyliä?
Tuohan on tosiaan vanha provo, jonka ap laittoi, mutta kouvolatukka tarkoittaa sellaista tiukoilla linjoilla leikattu kananpersekampausta, jossa on mielellään tumma heavy metal -värjäys (musta tai tumma puna) ja kirsikkana kakun päällä vielä shokkiväri otsatukassa tjms. Siis suomalaisen nuorekkaan lähiölyylin perustukka sieltä 15 vuoden takaa (tai milloin nyt olivatkaan muotia). Tämän tietyn mallin lisäksi kouvolatukalla voidaan viitata ylipäätään suomalaiseen tapaan ylivärjätä hiukset ja välttää kaikkea luonnollista. Suomalaiset kun ovat niin rock. :rolleyes:
 
vierailija
En oo oikeestaan ees miettinyt asiaa, ei tunnu ajankohtaiselta. Mutta jos jotain pitäis sanoa, niin kiltin (synonyyminä ei-agressiiviselle), suvaitsevaisen (mitään homofobiaa tai rasismia en kestä yhtään), itsellisen (oon tottunut niin itsenäiseen elämään, että mitään roikkujaa en katselis) ja jollain tavalla liikunnallisen. Ulkonäön suhteen ei suuria kriteerejä, ei ylipainoa niin paljon että se häiritsee liikkumista.
Mutta mä en usko että sellaisia on, enkä oikein jaksa etsiäkään, oon itse asiassa tosi tyytyväinen mun elämään näin.
Mahdoton yhtälö siis

Kiltitkin on realisteja eikä tykkää v-valtaisista heimolaisista tai mamuista ja sanoo sen tietenkin suoraan
Samoin mitä mieltä ovat pak0putki-hååkkaneista
muslimia et voi ottaa kun paikkasi on nyrkin ja hellan välissä

joten 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
Jopas on ahtaaseen laatikkoon survottu "kaikki" yh:t.🙄
News flash - yksinhuoltajia löytyy ihan kaikista ns ihmiskerroksista, kaikista ekonomissosiaalisista luokista. Olen yh eikä yksikään ap:n kuvauksista osunut. Ja meitä on monta.
 

Yhteistyössä