Tyyntä myrskyn edellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsikka81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutsikka81

Jäsen
08.11.2005
56
0
6
Onko muilla ollut niin et on tosi väsy ja huono olo ennen synnytykseen lähtöä?
Mulla supistelee, mut ei niin etten pärjäisi. Välillä kans jotain lorahta pikkarisuojaan en tiä onko karkailua vai lapsivettä?
Pikkarisuojassa keltaista vahvaa mönjää. EN tiä olisko limatulppaa? Hiivaa ei oo. Ei myöskään oo tullu räkämäistä limaa pyyhkiessä :snotty: yöks juttuja...
Ruoka ei maistu ja maha koko ajan kovana... välillä tekee kipeetä..
nyt on viikkoja 37+5 ja vauva jo rv36 oli 3.2kg et ei haittaa vaikka syntyis jo.
maha toimii hyvin...liekö tyhjennystä.... :whistle:

Mulla oli edellisenä iltana huono olo ja myös tosi kipee.. viilsi jalkovälistä ja supisteli ja vauva painoa valtavasti.
Eiköhän se sieltä aikanaan tuu ulos :)

kuulostaa aikas normaalilta mulla ennen synnärille lähtöö oli koko päivän valtaisa selkäkipu ekasta pojasta...ja sit meni vedet..

toisella kertaa käynnisty subbareilla...
siis asiaan mullakin oli tollasta valkovuoto systeemiä...ilman tulehduksia....voipi olla limatulppakin ...

kylläse vauva sieltä massusta tulee kun on aika ja valmis syntyyn...

Hui! Toivottavasti mulla ei vielä enteile synnytystä. Koko päivän ollut jatkuvasti olo, että on "iso hätä" ja monesti joutunut jo käymäänkin. Aika sekaisin on maha. Lisäksi päivällä lorahti housuun vaaleanpunaista valkovuotoa. Supistellut puolestaan normaalia vähemmän...Noh, aika näyttää...

Eeva rv 35+1

Aiheen vierestä: Onko "räkämäinen" valkovuoto merkki jostain bakteeritulehduksesta? Olen pari hiivatulhedusta nyt hoitanut mutta tuntuu uusiutuvan sitkeästi ja pyyhkiessä tulee just välillä tollasta "räkämäistä" (yöks..) joten oisko tarvetta jollekin uudelle kuurille.. Ennen raskautta mulla ei oo ollut yhtään hivaa tai muuta. Nyt rv 18+2 menossa.