Tyttövauvan pesu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja __--__--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen aina kylvetyksen jälkeen sipaissut Bepanthenia tms. vauvan pimppiin. En tiedä miten tulee tulehduksia, mutta neuvolassa kerrottiin että joku rasva kylvyn jälkeen korvaa sitä mönjää niin kauan kunnes sitä ilmestyy lisää.

Hei tää nyt ei oo mikään vastaus eikä kyllä periaatteessa tähän liity mut tätä lukiessa tuli mieleen kysäistä!

Eli meillä tyttövauva, 7kk. Nivustaipeet ja samaten ulompien häpyhuulien väli rupeaa tosi helposti punottamaan jos ei laita talkkia. Niin olen aina miettinyt että saako talkkia laittaa häppäreiden väliin? Siis niiden ulompien, ne on jotenkin niin tiivisti yhdessä että rupeaa ärtymään nopeasti. Olen tähän asti laittanut ihan vähän sinnekin, mutta joka kerta mietityttää että voiko aiheuttaa esim. tulehduksia.

[QUOTE="vieras";26614471]Hei tää nyt ei oo mikään vastaus eikä kyllä periaatteessa tähän liity mut tätä lukiessa tuli mieleen kysäistä!

Eli meillä tyttövauva, 7kk. Nivustaipeet ja samaten ulompien häpyhuulien väli rupeaa tosi helposti punottamaan jos ei laita talkkia. Niin olen aina miettinyt että saako talkkia laittaa häppäreiden väliin? Siis niiden ulompien, ne on jotenkin niin tiivisti yhdessä että rupeaa ärtymään nopeasti. Olen tähän asti laittanut ihan vähän sinnekin, mutta joka kerta mietityttää että voiko aiheuttaa esim. tulehduksia.[/QUOTE]

Mun mielestä voi, jos pesun aikana pesee ne sieltä pois. Sieltä välistä olen pessyt kädellä, koska sinne jää helposti kakkaa.

Yhteistyössä