Tyttövauvan alapesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Miten pesette tyttövauvan alapään? Tiedän, ettei valkoista ainetta pidä pestä pois, välillä on tosin pakko ottaa pois sitäkin, kun kakka on levinnyt vaipassa joka paikkaan. Pesettekö häpyhuulten välistä jotenkin? Käytättekö mitään hoitovoidetta?

Musta tuntuu, etten mä osaa, tai en vain luota osaamiseeni. :( Pojan kanssa oli ihan eri juttu, sen mäkin sentään klaarasin.

Pesen kakat aina vedellä. Ensiksi vaan pylly veden alle ja pesu, sen jälkeen laitan tytön istumaan lavuaariin ja huljuttelen etupuolta. Yleensä on nivusissa ja häpyhuulten välissä sitä kakkaa, niin se on vaan pestävä pois.

runsaalla vedellä vaan on parempi. jos kuivaamisen yhteydessä huomaat että jotain on jäänyt ni sitte kostutettu pumpuli. kyllä se siitä, itellä poika ja kaksi tyttöä :)

[QUOTE="apua";24439870]Eikö siitä pumpulista jää nukkaa?[/QUOTE]

Ei jos se on tarpeeksi kostea, ei vain vähän kostea siis. Kuiva pumpuli kyllä jää helposti, märkä ei.

Mä en ikinä erityisesti tarkkaillut mitä pesen ja kuinka, pesin kakat pois- sekä pojalta että tytöltä.
Tosin kerran yltiöväsyneenä koetin pestä pois pojan palleja, mutta se ei kuulu tähän... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24439887:
Ei jos se on tarpeeksi kostea, ei vain vähän kostea siis. Kuiva pumpuli kyllä jää helposti, märkä ei.

Mä en ikinä erityisesti tarkkaillut mitä pesen ja kuinka, pesin kakat pois- sekä pojalta että tytöltä.
Tosin kerran yltiöväsyneenä koetin pestä pois pojan palleja, mutta se ei kuulu tähän... :D

:O

Mä pesin aina niin, että laitoin tytön kädelleni ikään kuin istumaan lavuaarin vesihanan alle ja vesi (itsestään) putsasi töhnät ja kakan sieltä pimpin puolelta. Tämä oli hyvä konsti, niin ei tarvinnut kädellä hinkata herkkää aluetta.

Yhteistyössä