S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bichon Frise:Mä oon lukenu tosi monta koirakirjaa ja lehteä ym. ja olen todennut että koiralle pitää olla kaksi tavuinen ja helposti opittava nimi!Meille on tulossa Pieni pentu!
Rotu: Bichon Frise (Kato guuglesta löydät kuvia)!
Nimi:?Iik , auttakaa mulla on tosi monta ehdotusta esim. Muru, Siru, Nelly, Nelli, Aada, ja Lola. On muitakin tässä oli pari mutta parhaimmat! (Auttakaa mua meille tulee 7.10.2009 se koiran pentu)!?
Alkuperäinen kirjoittaja koira hullu:Alkuperäinen kirjoittaja Bichon Frise:Mä oon lukenu tosi monta koirakirjaa ja lehteä ym. ja olen todennut että koiralle pitää olla kaksi tavuinen ja helposti opittava nimi!Meille on tulossa Pieni pentu!
Rotu: Bichon Frise (Kato guuglesta löydät kuvia)!
Nimi:?Iik , auttakaa mulla on tosi monta ehdotusta esim. Muru, Siru, Nelly, Nelli, Aada, ja Lola. On muitakin tässä oli pari mutta parhaimmat! (Auttakaa mua meille tulee 7.10.2009 se koiran pentu)!?
mä saan kans koiran jossain vaihees ,mut en tiä millo mut kuitenki.tyttö tiibetinspanieli tai cavalier. pentu. aattelin jotain milla... mut mikä?????????
Alkuperäinen kirjoittaja habi98:namu.kille,nekku,musti.piku,lelle ja jami
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Eräässä perheessä oli aina koira nimeltä Koira ja kissa nimeltä Kissa. Merkki ja malli vaihteli vuosien saatossa.