Tyttökoiralle nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon lukenu tosi monta koirakirjaa ja lehteä ym. ja olen todennut että koiralle pitää olla kaksi tavuinen ja helposti opittava nimi!Meille on tulossa Pieni pentu!

Rotu: Bichon Frise (Kato guuglesta löydät kuvia)!
Nimi:?Iik , auttakaa mulla on tosi monta ehdotusta esim. Muru, Siru, Nelly, Nelli, Aada, ja Lola. On muitakin tässä oli pari mutta parhaimmat! (Auttakaa mua meille tulee 7.10.2009 se koiran pentu)!?

Moi!meille tulee australianterrieri meille oli tulossa uros mutta nyt tuleekin narttu.Siis,jos se ois ollu uros sen nimex ois ehdottomasti tullu Elvis.Ja,tytölle nimiä:Omppu,Minttu,Iida,Muru,Venla...yms.mutta sen meidän koiran nimex taitaa tulle ehkä muru tai minttu.empä tiiä.kerron sit ku se tulee,eli syyskuus:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bichon Frise:
Mä oon lukenu tosi monta koirakirjaa ja lehteä ym. ja olen todennut että koiralle pitää olla kaksi tavuinen ja helposti opittava nimi!Meille on tulossa Pieni pentu!

Nimi:?Iik , auttakaa mulla on tosi monta ehdotusta esim. Muru, Siru, Nelly, Nelli, Aada, ja Lola. On muitakin tässä oli pari mutta parhaimmat! (Auttakaa mua meille tulee 7.10.2009 se koiran pentu)!?

mä saan kans koiran jossain vaihees ,mut en tiä millo mut kuitenki.tyttö tiibetinspanieli tai cavalier. pentu. aattelin jotain milla... mut mikä?????????

Alkuperäinen kirjoittaja koira hullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bichon Frise:

mä saan kans koiran jossain vaihees ,mut en tiä millo mut kuitenki.tyttö tiibetinspanieli tai cavalier. pentu. aattelin jotain milla... mut mikä?????????

milla on hyvä nimi mut mieti viel.

aya ,lola ,silja, peppi, senni, lilli, donna mindi, molle, firge, claara, kleila,justiina,bamboolo, bella,caneva, candy ja kennel nimiä moonlight shadow ,princes ciera,kinki pinki, grey evening, midnight love ja muita hauskoja , käytä vain mieli kuvitusta =^.^=

Tässä pari...

Honey
Raxu
Ronja
Unna
Lalla
Delililia
Dana
Helmi
Hippa
Pai
Sidney
Tähti
Kola
Toffee
Lulu
Minni
Manta
Tessu
Tee
Paris
Nita
Hani
Helmi
Lumi
Lily
Luna
Rita
Tara
Muru
Mona
Muska
Melli
Maisa
Lola
Bertta
Satu
Hattara
Meri
Amy
Nala
Nila
Nelli
Hile
Hilda
Hulda
Rox
Vihna
Domina
Domino
Mini
Nöpö
Vivianna
Vivi
Milla
Pulla
Nelli
Justiina
Pamela
Tiksu
Bella
Sandra
Siltsu
Sierra
Bobble
Nixu
Hanni
Twix
Mimosa
Namu
Nekku
Lulu
Milu
Mette
Minni
Mida
Missi
Minttu
Nelly
Lilly
Aada
Nexa
Omppu
Floora
Flori
Minttu
Miina
Auli
Ansa
Alli
Elli
Elma
Arla
Orla
Irja
Irma
Tepa
Muru
Nessa
Sindra
Daila
Donna
Birgit
Safira
Elli
Marylee
Merylee
Nelli
Bambi
Hilla
Huli
Henni
Sini
Saana
Sohvi
Cindy
Tikkari
Donna
Primadonna
Madonna
Hattara
Karkki
Namu
Pulla
Sandara
Sunday
Alexandra
Ana
Anni
Aani
Chloe
Mersku
Meeri
Meri
Marja
Mixu
Nixu
Narsku
Neili
Neilikka
Dara
Donna
Diira
Dih
Hilla
Maikki
Donna
Lilli
Luna
Aava, Aurora, Aino, Bella, Bertta, Brandy, Cara, Candy, Ciara, Daisy, Dina, Delly, Essi, Ella, Ellu, Fancy, Fina, Flora, Greetta, Gloria, Gheri, Helmi, Heila, Hellu, Iines, Iina, Ilona, Jade, Jessi, Jasmin, Kiita, Kata, Klaara, Lara, Laura, Lessia, Melissa, Melli, Mesti, Nala, Nelli, Nina, Oona, Olga, Orevi, Pia, Piste, Perja, Rosa, Roosa, Rose, Salla, Seline, Sarina, Tellu, Taika, Tuikku, Ulla, Usva, Uni, Veera, Vera, Verania, Wera, Xara, Zara
Purkka
Kesha
Abba
Chiara
Demi
Sasha
Essi
Elvira
Fanni
Gloria
Hani
Kiia
Jasmiina
Nita
Jasmin
Oona
Penni
Peppi
Vanilja
Tessa
Ässä
honey, dina, kismet, kooler, taotao, zoco, lumi, sipsu
Velho
Melody
Regina
Dana

Saattaa olla joku nimi enemmän kun kerran...

Wilma, Jade, Karkki, Oona, Lumi, Anna, Bella, Belinda, Cindy, Donna, Fanni, Fanny, Hani, Hertta, Hilla, Kaneli, Linda, Malla, Milla, Roosa, Helmi, Krista ja Nekku, nämä on mun mielestä parhaat minet tyttökoiralle! :)

Yhteistyössä