Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Joo! Mua ärsyttää sama asia.
Ja toinen mikä ärsyttää on se, että kaikki ulkoiluhaalarit on koottu useista eri värisistä paloista.
Miksei yksivärisiä haalareita löydy juuri mistään?
Mun tytöllä (2,5v) on ollut elämänsä aikana kolme vaaleanpunaista vaatetta.
Se väri on meillä totaalisesti boikotti-listalla. Se on niiiin tylsä ja itsestäänselvä
väri jokaiselle tytölle. Ja toinen mitä inhoan ja mitä näkee paljon on Hello Kitty!
Ruskea, vihreä, keltainen, oranssi ja jopa sininen sopii tytölle mainiosti
Ticketilla on juuri nuita yksivärisiä pukuja. Tänä vuonna tummiakin värejä, joten kurkkaappa ne![]()
Joo, Ticket taitaakin olla ainot, jolla yksivärisiä pukuja.
Ovat vaan melko kaalliita... Talvihaalarista en välttämättä
halua maksaa 120?.
Viime keväänä ostin kyllä Ticketin välikausiasun vain ja ainoastaan ulkonäön vuoksi![]()
Minä taas maksan mielelläni talvihaalarista 120, mutta en missään tapauksessa maksaisi sitä välikausiasusta. Mutta nää on arvostustus- ja vaatimuskysymyksiä![]()
"Arvostus- ja vaatimuskysymyksiä...??" Jos halvemmalla saa, niin en todellakaan maksaa mielelläni 120? talvihaalarista, enkä sitä maksanut välikausiasustakaan.
Tosin, jos en mitään muuta silmää tai laatusilmää miellyttävää löydä, niin maksan sen 120? pitkin hampain.
Laatu, ulkonäkö ja hinta eivät aina todellakaan kulje käsikädessä.