Tyttöjen värit, oikeesti ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Joo! Mua ärsyttää sama asia.
Ja toinen mikä ärsyttää on se, että kaikki ulkoiluhaalarit on koottu useista eri värisistä paloista.
Miksei yksivärisiä haalareita löydy juuri mistään?
Mun tytöllä (2,5v) on ollut elämänsä aikana kolme vaaleanpunaista vaatetta.
Se väri on meillä totaalisesti boikotti-listalla. Se on niiiin tylsä ja itsestäänselvä
väri jokaiselle tytölle. Ja toinen mitä inhoan ja mitä näkee paljon on Hello Kitty!

Ruskea, vihreä, keltainen, oranssi ja jopa sininen sopii tytölle mainiosti

Ticketilla on juuri nuita yksivärisiä pukuja. Tänä vuonna tummiakin värejä, joten kurkkaappa ne:)

Joo, Ticket taitaakin olla ainot, jolla yksivärisiä pukuja.
Ovat vaan melko kaalliita... Talvihaalarista en välttämättä
halua maksaa 120?.
Viime keväänä ostin kyllä Ticketin välikausiasun vain ja ainoastaan ulkonäön vuoksi :D

Minä taas maksan mielelläni talvihaalarista 120, mutta en missään tapauksessa maksaisi sitä välikausiasusta. Mutta nää on arvostustus- ja vaatimuskysymyksiä :)

"Arvostus- ja vaatimuskysymyksiä...??" Jos halvemmalla saa, niin en todellakaan maksaa mielelläni 120? talvihaalarista, enkä sitä maksanut välikausiasustakaan.
Tosin, jos en mitään muuta silmää tai laatusilmää miellyttävää löydä, niin maksan sen 120? pitkin hampain.
Laatu, ulkonäkö ja hinta eivät aina todellakaan kulje käsikädessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Onko joku nähnyt mitä Ticketillä on tulossa talveksi? Molon haalari kiinnostaisi, mutta sitä ei taida saada kotikaupungistamme.

Onhan ne nähty, taitaa olla kuvat jo heidän sivuillakin. Palloja ym. olisi luvassa:) Molon haalareissa oli kivasti hinta noussut, joten jää meiltä ainakin ostamatta

Höh katsoin toissapäivänä eikä vielä ollut heidän nettisivuillaan silloin.

Eikä ollut kyllä vieläkään..

http://www.ticket2heaven.dk/736.html

Onko joku nähnyt mitä Ticketillä on tulossa talveksi? Molon haalari kiinnostaisi, mutta sitä ei taida saada kotikaupungistamme.

Onhan ne nähty, taitaa olla kuvat jo heidän sivuillakin. Palloja ym. olisi luvassa:) Molon haalareissa oli kivasti hinta noussut, joten jää meiltä ainakin ostamatta

Tuolla on ticketin kuvia, pitää kelata alaspäin reilusti http://tyylisuuntauksia.blogspot.com/

PO, Molo ja Kappahl P http://www.minityyli.fi/?paged=2

Itse nimenomaan toivoisin tyttömäisiä kauniita haalareita ja takkeja muissa väreissä, esim ruskea, harmaa, vihreä, oranssi, beige. Tuon väriset haalarit ovat niin selvästi poikien malleja yleensä. Ticketin haalarit ovat ainakin osa sukupuolineutraaleja, mutta mielestäni tyttöjen vaatteet voivat olla tyttömäisiä, mutta muitakin värejä kuin v.pun ja pinkki! En oikein siitäkään pitänyt että tyttöämme kutsuttiin pikku herraksi sen vuoksi että hänellä oli vihreä haalari ja ruskeat asusteet...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Tuolla on ticketin kuvia, pitää kelata alaspäin reilusti http://tyylisuuntauksia.blogspot.com/

Mitähän noi Po.P-haalarit maksaa? Hienoja ovat!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse nimenomaan toivoisin tyttömäisiä kauniita haalareita ja takkeja muissa väreissä, esim ruskea, harmaa, vihreä, oranssi, beige. Tuon väriset haalarit ovat niin selvästi poikien malleja yleensä. Ticketin haalarit ovat ainakin osa sukupuolineutraaleja, mutta mielestäni tyttöjen vaatteet voivat olla tyttömäisiä, mutta muitakin värejä kuin v.pun ja pinkki! En oikein siitäkään pitänyt että tyttöämme kutsuttiin pikku herraksi sen vuoksi että hänellä oli vihreä haalari ja ruskeat asusteet...

Tästä olen kyllä niin samaa mieltä. Tyttöjen vaatteita saisi todellakin olla muissakin väreissä kuin vaaleanpunainen, valkoinen, kirkkaanpunainen ja liila. Minä pitäisin kovasti vihreästä, mutta ulkoiluvaatteissa se on lähes poikkeuksetta jotain army- sävyä tai yhdistetty siniseen ja harmaaseen ja liimattu kyljeen autoja tai örkkejä. Ylipäätään kaipaisin yksivärisyyttä enemmänkin ja kauniimpia leikkauksia. Lapsikin valitsee yleensä jonkin muun kuin punaisen, jos hanen annetaan itse valita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä kai sitten käännytään taas Ticketin puoleen, ne vaan on niin sairaan kalliita eikä meidän kaupungista löydy sitäkään kun vaaleanpunaisena niin pakko tilata jostain sovittamatta. Olisi kiva kun saisi kaupassa katsella ja sovittaa ennen ostopäätöstä.

Minkä kokoista etsit?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Mitähän noi Po.P-haalarit maksaa? Hienoja ovat!

Talvihaalareiden hintaa en tiedä. Välikausi näytti olevan 95e http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4892&productidentifier=60053605&colorid=2508355&sectionid=clothes

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Poikien väreissä sama juttu: tummaa, tummaa ja tummaa. Että inhottaa ja väsyttää. Sitten ne pääkallot, voi okse.

Onneksi noita ei ollu kovin usein pakko ostaa pojallekaan. Kyllä niitä kirkkaita värejäkin löytyy, mutta toisaalta poikaa on luultu usein tytöksi vaikka ois kuinka poikamaisia vaatteita päällä. Ei sekään kyllä haittaa mua eikä poikaakaan.

Ei kai tämä nyt oikeasti ole mikään ongelma? Isoveljen lime-tummansininen haalari menee perintönä pikkusiskolle, eikä se mun mielestä ole mikään poikamainen vaate. Voihan kaveriksi laittaa sen pinkin pipon, jos haluaa että lapsi näyttää kauas tytöltä. Kyllähän esim just vihreitä haalareita löytyy melkein aina.

esim. pumalla on vihreitä vaatteita mitkä käy kyllä ihan tytölle ja pojalle. Noista ulkoiluvaatteista en niin tiedä, en jaksa niihin perehtyä koskaan, ostan vaan ekan mikä silmää miellyttää. Ja lassiella on ollut ihan kivoja, esim. yksi haalari meillä oli melkein kokonaan sininen, joskis vähän lilaa siellä oli..

onhan niitä keltaisia ja oranssejakin takkeja ollut vaikka missä, ihanan iloisia värejä.

Ja minä kun yritin tarjota kaverin tytölle poikani entisiä vaatteita niin eihän ne kelvannu kun ne oli poikien värisiä. Tällä tytöllä on aina punaista/vaaleanpunaista päällänsä. Ja ikää on vasta 1,5v., joten tuskinpa itse on niitä vaatteitaan valinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:
Jos joskus tytön saan haluan pukea hänelle violettia/lilaa,keltaista ja ehdottomasti turkoosia. <3 Ja kartan pinkkiä ja hello kittyä!!

Entäs jos tyttö itse haluaa vaaleanpunaista? Ainakin meidän 5-v haluaisi kaikki vaatteensa mieluusti vaaleanpunaisena :)

Ja pojille on aina vihreää tai sinistä. Missä on kaikki iloiset sukupuolineutraalit värit?? Viime vuonna Jonathanilla oli kiva oranssa haalari. Meillä oli se ja oli kyllä hyvä muutenkin, kuin värinsä puolesta.

Yhteistyössä