Tyttöjen pukeutumisesta kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Suokaa anteeksi hölmöt kysymykset, mutta itse olen kasvanut poikien kanssa ja meillä on vain yksi tyttö. :xmas:

Alusvaatteet: huomasin, että kaupoissa myydään sellaisia alusvaatesettejä jossa paita on hihaton/naruolkaimilla(?) tmv,, onko sellainen t-paidan korvike? Eli tulee pitkähihaisen alle? :xmas:
Pidetäänkö sellaista t-paidankin alla? :xmas: :xmas:

No alankos minä jo ostelemaan tytölle noita aluspaitoja vai milloin niitä aletaan pitämään 'etiketin' mukaan? :D :xmas: Eihän tuo vielä pikkareita käytä, kun on vaipoissa mutta mutta,,

meillä ne on aluspaitoina tai yöpaitoina.. miten milloinkin, tyttäret tykkää pukeutua, ja joskus niillä on 2 lempiteepaitaa+ päällyspaita , ja oon mä niitten antanu kerrospukeutuakin jos haluavat.

Pitkähihaisen alla pidetään, tosin kesällä tyttö pitää toppeja ihan muutenkin. Siis silloin kun kyse on hihattomasta paidasta joka yltää vyötärölle. Sitten ne lyhyet topit on pienten tyttöjen rintaliivejä, joita voi siis pitää myös t-paidan alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No alankos minä jo ostelemaan tytölle noita aluspaitoja vai milloin niitä aletaan pitämään 'etiketin' mukaan? :D :xmas: Eihän tuo vielä pikkareita käytä, kun on vaipoissa mutta mutta,,

:D

ihana..

meillä ne on osoittautunet epäkäytännöllisiksi, eli mieluummin teeppareita pitävät aluspaitana.
mutta osta pois jos tykkäät.

Sanoisin että noin 5 vuotiaana alkaa tällainen pukeutuminen, tai kouluiässä sitten viimeistään.

Voihan etiketti :D

Meillä alettiin käyttämään aluspaitaa ja pikkareita sitten, kun vaipoista luovuttiin. Tai oli tuolla vissiin muutamat sellaiset jo vaippaikäisenäkin, kun ne oli törkeen söpöt päällä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:D

ihana..

meillä ne on osoittautunet epäkäytännöllisiksi, eli mieluummin teeppareita pitävät aluspaitana.
mutta osta pois jos tykkäät.

No enkä osta :D ihan pihalla muutenkin kaikista tyttöjuttuloista. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja alustoppi:
Toppi on oikein hyvä aluspaita myös T-paidan alle kun rinnat ehkä vähän näkyisivät muuten. Ehdoton siinä vaiheessa nääs ennen kuin rintsikoita tarvittee.

Joo, tuli vaan mieleen kun en oikein tiedä minkä ikäisenä niitä 'pitää' alkaa käyttämään.

pikkareista puheen ollen, jos teillä kapea jalkanen tyttö, ni suosittelen pokserimallisia pikkareita.. esim. http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45917&productId=262227&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Yhteistyössä