Tyttöjen äidit! Apuja tarvitaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No ne Littlest pet shopit (miten lie oikein kirjotetaan ) on aika kovaa huutoa ainakin meillä päin...

Näitä mä vähän kattelin, tohon sarjaanhan kuuluu vaikka mitä juttuja.
Aattelin vaan onko 7v kiinnostunut noista...?
Mutta ehkä tähän kallistun, vaikka toki saa vielä ehdotella muitakin juttuja ( hyödykkeitä vaikka)

Meidän tyttö on nyt 9-vuotias, mutta on jo muutaman vuoden kovasti hurmaantunut kaikenlaisista kauneustamineista. Prinsessapulloissa olevat suíhkugeelit ja muumishampoot + hiustenselvityssuihkeet ovat olleet mieluisia lahjoja. Samoin hajuvedet. Osaako päivänsankari lukea? Pepit ja Eemelit ovat meillä olleet varmoja valintoja, samoin muumikirjat ja Pekka Töpöhännät. Tietysti nuo muotilelut myöskin, mutta minusta tuntuu, että ainakin meidän tyttö on ilahtunut enemmän esim. kirjoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
No ne Littlest pet shopit (miten lie oikein kirjotetaan ) on aika kovaa huutoa ainakin meillä päin...

Mutta ehkä tähän kallistun, vaikka toki saa vielä ehdotella muitakin juttuja ( hyödykkeitä vaikka)

Mulla on 8v tyttö ja nää on ihan in, myös kaverit on näitä toivonut lahjaksi.
Toinen mikä nyt on noussut taas pintaan on Hamahelmet

Bratzit, Littlest pet shopit, ehkä kouluun liittyvät kynä ym. tavarat, meidän 7v tykkäis myös kimaltelevista koruista ja hiustarvikkeista, askartelu-ja muovailujutuista, kesäpeleistä, vesileikkeihin sopivista kesäleluista, söpöstä t-paidasta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

No meillä tyttö 7-v ja kaikki kaverit kerää noita pet shoppeja. On kovaa huutoa ainakin meillä.

Yhteistyössä