tyttöystäväni yllätti :)

Tyttöystäväni (26-vuotias) on aika paha suustaan, haukkuu minua usein ja pyrkii hallitsemaan tilanteita ja ajatuksianikin...olen aika kiltti mies ja sopeutuvainen tämmöiseen tilanteeseen. Viime viikon perjantaina olimme kotona molemmat päivällä, ja riitelimme aamusta lähtien. Tyttökaverini haukkui minua tunteettomaksi ja nihilistiseksi mieheksi kävi kiinni hiuksiini ja rinnuksiini repien ja riuhtoen, sekä sylkien kasvoilleni. (Hän on puoliksi Italialainen, joten temperamenttia on luonnostaan...)Elämäni ensimmäistä kertaa päätin puolustautua, otin tytöstä kiinni ja annoin "litsarit" molemmille poskille, en täysillä mutta sopivasti osoittaakseni hänen nyt ylittäneen rajansa. Pyysin anteeksi välittömästi, ja sanoin vielä tehosteena että "Nyt jos et ole kunnolla, niin minun täytyy antaa sinulle remmiä!" En tiedä mistä moisen lauseen edes keksin, mutta voi elämä! Naiseni meni sanaakaan sanomatta keittiön pöytämme eteen, kumartui sen pintaa vasten ja nosti hameensa ylös, ja laski stringinsä polvitaipeisiin ja levitti sopivasti jalkojaan samalla varvistaen hieman ja osoitti kädellään pakaroitaan aivan hiljaa! Hain nahkavyön todella kovan innostuksen vallassa ja löin muutaman kerran hänen söpöjä pikku pakaroitaan tyttöystäväni ynähten ja lievästi kiljaisten joka iskun jälkeen, mutta hän sanoi aina myös "kiitos." annoin hänelle luvan nostaa pikkarit takaisin ja hän tuli syliini istumaan sohvallemme. Kysyin että "mitäs kiltti tyttö nyt sanoo?" Hän pyysi anteeksi ja sanoi olleensa tuhma sekä "ansainneensa selkäsaunan!" Olin koko illan kuin ällikällä lyöty! Tätäkö hän on kaikki nämä vuodet kaivannutkin?
 

Yhteistyössä