Rollolainen
Lukuaineisen keskiarvo hänellä oli 7,75ja alin jolla kyseiseen lukioon pääsi oli 7,62
Lähilukioon hän ei olisi edes halunnutkaan
Lähilukioon hän ei olisi edes halunnutkaan
ei, lähilukio on sama missä kävi jo yläasteen eikä hänen keskiarvons aolis edes riittänyt sinne. Siellä olis pitänyt ola yli 8 keskiarvo., Eipä tuonne toiseenkaan lukioon oo matkaa kuin noin 5km. Eli lähellä sekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaako sit pois kotoa kun ei kerran lähilukioon mene?
Hienoa! Pääasia että nuoret pääsevät hyviin / toiveidensa mukaisiin kouluihin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onnea! Meidänkin neiti pääsi eka toiveeseen, joka tosin ei ollut lukio vaan amis...ja äippä on ylpee <3
Utelua: mitä alaa pääset opiskelemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mäkin pääsin ammattikouluun , hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.
Ja ensi kertaa elämässä löytyy motivaatiota opiskeluun.
Onnea vaan kaikille kouluihin päässeille
Ja nimenomaan hienoa, että kotoa saa tukea, ettei tarvitsekaan tehdä töitä. Lukio-opiskelu on rankkaa muutenkin ja on upeaa, jos nuori saa keskittyä siihen ja saa kotoa tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ei, lähilukio on sama missä kävi jo yläasteen eikä hänen keskiarvons aolis edes riittänyt sinne. Siellä olis pitänyt ola yli 8 keskiarvo., Eipä tuonne toiseenkaan lukioon oo matkaa kuin noin 5km. Eli lähellä sekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaako sit pois kotoa kun ei kerran lähilukioon mene?
Eipä tytöllä kiirettä ole muuttaa, kotoa käin opiskelu on helpompaa. Ei tarvitse jos ei halua opiskelun ohessa tehdä töitä
LähihoitajaksiAlkuperäinen kirjoittaja salla:Utelua: mitä alaa pääset opiskelemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mäkin pääsin ammattikouluun , hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.
Onnea sinulle opiskelupaikan saamisen johdosta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:LähihoitajaksiAlkuperäinen kirjoittaja salla:Utelua: mitä alaa pääset opiskelemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mäkin pääsin ammattikouluun , hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.
Oliskohan mulla vielä ollu keskiarvo 6,5, tai jotain sitä luokkaa, jos en ihan väärin muista, joten todella onnellinen olen että pääsin
KiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onnea sinulle opiskelupaikan saamisen johdosta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:LähihoitajaksiAlkuperäinen kirjoittaja salla:Utelua: mitä alaa pääset opiskelemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mäkin pääsin ammattikouluun , hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.
Oliskohan mulla vielä ollu keskiarvo 6,5, tai jotain sitä luokkaa, jos en ihan väärin muista, joten todella onnellinen olen että pääsin
tytöllä oli tämä ykköstoiveena.Alkuperäinen kirjoittaja tulevan lukiolaisen äiti:Hienoa! Pääasia että nuoret pääsevät hyviin / toiveidensa mukaisiin kouluihin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onnea! Meidänkin neiti pääsi eka toiveeseen, joka tosin ei ollut lukio vaan amis...ja äippä on ylpee <3