Onnea! :heart::flower:
"Kenguru" 29.11.2010 #39 Paljon onnea koko perheelle tyttövauvan johdosta! Kyllä sai vauva ihanan äidin, ja äiti ihanan vauvan
Paljon onnea koko perheelle tyttövauvan johdosta! Kyllä sai vauva ihanan äidin, ja äiti ihanan vauvan
Non compos mentis 29.11.2010 #44 Onnea! Itse sain ihastella tyttövauvaa eilen, kun veljentyttäreni ristiäiset olivat. :heart:
Madicken04 29.11.2010 #45 Kiitoksia vielä kaikille! =) Nyt alkaa jo pikkuhiljaa väsyttää kun viimeyön unetkin jävät niin vähäisiksi. Tyttönen taas näyttäisi puolestaan piristyvän rauhallisemman iltapäivän/illan jälkeen...
Kiitoksia vielä kaikille! =) Nyt alkaa jo pikkuhiljaa väsyttää kun viimeyön unetkin jävät niin vähäisiksi. Tyttönen taas näyttäisi puolestaan piristyvän rauhallisemman iltapäivän/illan jälkeen...
... 29.11.2010 #46 Onnea! :heart: Hieno syntymäpäivä, tasan vuosi olin itse samassa tilanteessa sairaalassa ja meille syntyi poika.
Onnea! :heart: Hieno syntymäpäivä, tasan vuosi olin itse samassa tilanteessa sairaalassa ja meille syntyi poika.