Tyttö- vai poikamaha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en luota tohon maha-arviointiin. Oon sitä mieltä, ettei sitä voi mahasta täysin päätellä. Esikoisen aikana maha oli ihan edessä ja takaa ei juuri nähnyt. Kaikki kommentoivat, että poika tulee. No tuli tyttö (itsellä oli koko raskauden ajan "tyttöfiilis"). Nyt odotan toista, viikkoja 32. Maha on mielestäni samanlainen, kaikki edessä, sivuille ei juuri ole kertynyt. Lähtöpaino tosin on tällä kertaa korkeampi, kuin esikoisen aikana, en saanut silloin kertyneitä kiloja lähtemään. Nyt on "poikafiilis". Kummankaan aikana ei ultrissa olla haluttu tietää kumpi on tulossa. Tällä kertaa tosin neuvolalääkäri lipsautti, että ihan kuin ois nähny pippelin. En silti uskalla luottaa täysin siihen, että poika tosiaan tulis. Vaikka myönnetään, muutamat pojan vaatteet on tullu kirpparilta hankittua :D.

[QUOTE="vieras";24064956]Etiäpäin tuo näyttää kasvavan...
Jenkkikset löytynee, mut tulleet ennen raskautta..[/QUOTE]

Jenkkikset on jääny edellisestä raskaudesta kun meillä tuo esikoinen joka on tyttö niin singutti tuota mun mahaa niin paljon että kun palauduin pikkuhiljaa, maha jäi roikkumaan. :/

No mulla ei pitänyt paikkaansa, sillä suvun "vanhata naiset" tieteilivät, että ihan selkeä poikamaha, mutta tyttö vaan tuli. :D Nyt kasvattisiskolla on poika tulossa ja se sitten taas on oikeestikin muodoltaan "poikamaha". ;)

Yhteistyössä