Tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tyttöjä suurin osa?

Meneekö se sittenkin niin, et tytöt toivoo tyttölapsia? :D

EI, minä toivoin esikkoa odottaessani poikaa ja sain, nyt poikia kaksi ja lapsiluku täynnä mut jos vielä lapsi tulis niin vois tulla tyttö :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Siis vaikka kuinka mietin niin en osaa päättää kumman haluaisin. No nimen perusteella tytön koska tässä maailmassa ei ole enää yhtään hyvää pojan nimeä, mikä mulle kelpais, mut tytölle olis pari :)

Tää ois hyvä peruste. :D

Mullakin on paljon enemmän hyviä nimiä toiselle sukupuolelle (mut miksköhän ne on pojille :o ) kuin toiselle. :D

Löytyy jo tyttö ja poika, mutta huomaan näpertäväni vauvojen mekkoja ja muita tyttövauvojen juttuja kaupassa, joten kait alitajuisesti haluaisin tytön. Toisaalta poika on ollut helpompi vauva. Hmm, vaikeaa.
Sanotaan nyt kuitenkin tyttö, koska viimeksi on ollut poikavauva :)

Vauva syntyy kesäkuussa ja jos pitää valita, niin sitten tyttö. Mut ainoastaan sen takia et esikoinenkin on ja olis hirveesti vaatetta ja tavaraa tytölle valmiina =)
Toisaalta toivos poikaa niin ois sit molemmat...

Kyllä nuo pojat on mun juttu :D Pojat on vaan niin ihania! :heart: ... mutta mies toivois tyttöä ja oishan se tyttökin kiva. Vaikeaa... En osaa päättää. :/
Olen joskus aiemminkin miettinyt, että kumpaa toivoisin ja en ole ratkaisua keksiny, joten en sitä kyllä keksi nytkään... :D

Yhteistyössä