K
kumpikampi
Vieras
Eli mulla tuli ovislimat päivällä, mutta silloin ei ehditty sekstailemaan. Jos nyt lähdetään sekstailemaan, niin saadaanko tyttö vai poika - jos tärppää
?? Tyttöä toivoisin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kumpikampi:Eli mulla tuli ovislimat päivällä, mutta silloin ei ehditty sekstailemaan. Jos nyt lähdetään sekstailemaan, niin saadaanko tyttö vai poika - jos tärppää?? Tyttöä toivoisin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä toivon kyllä ton sun tekstis perusteella ettei sulle tulisi vielä kumpaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:sido kyrpään vaalenpunanen rusetti, niin tyttö tulee. meillä toimi=)
Alkuperäinen kirjoittaja enennusta:Poikahan se. Poikasiittiöt ovat vikkelämpiä, mutta tyttösiittiöt elävät kauemmin. Eli jos olisitte olleet eilen tai toissapäivänä, saattais tulla tyttö.
Ai musta tää ei ole vielä kovinkaan tarkkaaAlkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Jos sää noin tarkkaan TEET lasta niin onko sillä väliä kumpi hän on??? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Miten se ovislima voi tulla tollain vain yhtenä päivänä?Ei siitä voi sanoa että se "tuli". Olisko joku hämäysovislima.
Alkuperäinen kirjoittaja kumpikampi:Jos nyt lähdetään sekstailemaan, niin saadaanko tyttö vai poika - jos tärppää??