Tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä tiedä :xmas: . Tyttö olis käytännön syistä "helpompi", olis vaatteita vielä tallessa ja sais samaan huoneeseen edellisten kanssa :whistle: . Mut poika ois jo kiva taas välillä, kun ainakin nuo meidän yksilöt on muutenkin paljon helpompia tapauksia kuin noi likat :whistle: ... No, jompi kumpi sieltä ainakin tulee, se on varmaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
En mä tiedä :xmas: . Tyttö olis käytännön syistä "helpompi", olis vaatteita vielä tallessa ja sais samaan huoneeseen edellisten kanssa :whistle: . Mut poika ois jo kiva taas välillä, kun ainakin nuo meidän yksilöt on muutenkin paljon helpompia tapauksia kuin noi likat :whistle: ... No, jompi kumpi sieltä ainakin tulee, se on varmaa :D

tai sitten molemmat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tyttöjä suurin osa?

Meneekö se sittenkin niin, et tytöt toivoo tyttölapsia? :D

Meillä se ainakin oli mies, joka ensin avasi sunnsa asian tiimoilta ja sanoi, että jos toivoa sais niin kolmaskin saisi olla tyttö. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mulla on tyttö ja poika. ikäeroa on nyt tulossa vuosi,joten ehkä toivoisin sen olevan poika. vaikka lapsuudessa leikkii yhdessä niin nuoruutta ajatellen =)

siis tuo poika on nuorempi...siks toivon toista poikaa enemän..

Olen tuota miettinyt ja pakko sanoa ettei sen nyt ole oikeastaan väliä. Molemmat löytyy jo ennestään.

Alunperin toivoin aina tyttöä, esikoisesta tuli poika joten tuo alkuperäinen toive seurasi myös seuraavassa raskaudessa ja toteutui sitten kuopuksen myötä. Lapset pienillä ikäeroilla, eli vaatteita ja tavaroita olisi nyt kyllä kummallekin eli käytännön syytkään ei aja kummankaan sukupuolen suuntaan.

Ehkä lopulta päätyisin tyttöön, saisi neidille siskon ja kaverin tyttöleikkeihin (mies ehkä sitten haluaisi pojan vähän vastaavin perustein).

Mä TOIVON poikaa tästä tulevasta ja voin ihan reilusti sen myöntää.
Meillä on kolme tyttöä ja kaksi poikaa, joten tulisi tasapaino :whistle:
(*kuiskaa hiljaa*: "Mä olen päässyt poikien kans helpommalla." :D )

Oon aika kahen vaiheilla. Mulla on kaks tyttöä, olishan se ihan kiva hoitaa poikaakin ja kokea pojankin vanhemmuus. Rahallisesti kyllä tyttö olis parempi ku kävis noi vaatteetki ja olis jotenkin helppo ottaa vastaan, ku tietäis mistä tytöt tykkää ja enemmän oon aina tottunu tyttöjä hoitamaan (suvussa tyttövalta).

En rehellisesti sanottuna osaa sanoa kumpaa toivosin, mutta OLETTASIN sen kyllä olevan tyttö kun kaks jo niitä on. Ja veljellä on kolme tyttöä.

Tyttö on jo, ja jos toinen saatais, niin toinen tyttö olis tietysti käytännön syistä mukava, vaatteet ja kaikki kamat valmiina. Mutta TOISAALTA poika olis ihana. ja pojalle olisi jo hyvä nimikin valmiina... :whistle:

Ootteko muuten huomannu, että tytöt ja pojat tuntuu syntyvän sarjoissa? ..siis ensin tuntuu, et kaikki tutut saa poikia, sit taas jakson ajan tyttöjä, sit tulee taas vaan poikia... :D

Yhteistyössä