tyttö söi eukalytystä.sellasta tuoksua jota laitetaan kiukaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äiti just äskettäin puhui, että joku oli sanonut, että nuo saunatuoksut on vaarallisia nieltynä. Että jonkun lapsi oli niellyt ja jotain siinä oli tullut, mutten muista mitä, kun en asiaan sen kummemmin kiinnittänyt huomiota.
Mutta ilman muuta soita.

juu myrkyllisiä ovat, mutta eukalyptus ei pahimmasta päästä, sitähän karamelleissä ja hammastahnoissakin , mut soittaisin silti, ja mut tuskin paljoa on juonu, on sen verran vahvaa

Periaatteessa se on eukalyptus-öljyä, joka ei nyt varsinaisesti ole myrkyllistä, joskin sen verta jäpäkkää kamaa että kyllä siitä voi vatsa mennä kipiäksi mutta ei sitä sen kummempaa... enkä kyllä pysty uskomaan että kukaan sitä isoa määrää joisi- vaikka toisaalta kyllä lapset on kykeneväisiä juomaan vaikka pullollisen shampootakin..

Onneks siittä pukkupullosta ei tule ku tippa kerralla että ei ole voiunu saaha kovin montaa tippaa. Ja tuo kuulemma ärsyttää suuta ja tyttö tuli heti sanoon että kipiä suussa. Kuuleppa mitää aika paljon saada että on myrkyllinen annos. pitäis olla silmät selässä ja joka huoneessa,

No onneksi ei tuon pahemmin käynyt. Missä teillä noita säilytetään jos tyttösi sen oli saanut? Meilä ne on kylpäärin peilikaapissa ylähyllyllä ja sinne ei lapset ylettäisi kyllä tuolinkaan avulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
No onneksi ei tuon pahemmin käynyt. Missä teillä noita säilytetään jos tyttösi sen oli saanut? Meilä ne on kylpäärin peilikaapissa ylähyllyllä ja sinne ei lapset ylettäisi kyllä tuolinkaan avulla.

kodihoitohuoneen yläkaapissa ja ku kiipee niin yltä. Mä en etes muistanu että meillä on tollasta ainetta.
Pitää nostaa pesuaineitten sekaan ylemmäs vielä.

Hyvä ettei pahempaa. Jos on jo sanonutkin että suuhun sattuu niin on varmaan "polttanut" limakalvot rikki. Eli voi olla jonkin aikaa kipee.

minäkin oon kerran soittanut myrkytystietokeskukseen. Ei sitä koskaan tiedä mistä ne lapset jotain sopimatonta suuhunpantavaa keksii.

Mä oon joskus lääppinyt sitä naamalleni (laitoin tippoja kauhaan ja jostain syystä sitä oli valunnut pullonsivuille ja näin ollen käsilleni ja tietty hankasin naamaan) ja kyllä kirveli kovasti jonkin aikaa, vaikka toki heti huuhdoin vedellä.

Yhteistyössä