Tyttö sai synttärilahjaksi tuollaisen enkelikorun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oho

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=359655&shopId=12653&findPath=true&compartmentId=23704&categoryId=42658&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#

Ja enkeli on vihreä. Tyttö syntynyt lokakuussa. Vihreä on toukokuun väri.
Annetaanko noita siis syntymäkuukauden mukaan vai miten? Edes nimipäivät ei ole toukokuussa. :D

Nätti se on ainakin!
Ehkäpä ostaja on sen vain nähnyt ja hän ei ole tiennyt noista kuukausista mitään.
Minäkin olen noita nähnyt ja nyt vasta kuulin tässä että väreillä on omat kuukaudet.

Olenkin onnellinen. Mitä ihmettä te selitätte :D
Kysyin että onko siinä tarkoitus ostaa synttärikuukauden mukaan vai onko kuukausilla joku muu merkitys. En minäkään edes tiennyt että noihin liittyy mikään kuukausi, hain netanttilasta joulu hakusanalla joulukoristeita ja tuo tuli siihen listaan. Siitä vasta huomasin että siinä on kuukausilla omat värit.
Kysyin vain että onko ne tarkoitettu syntymäkuukauden mukaan vai onko noissa väreissä ja kuukausissa joku muu juju :)

Kaunis koru on ja tyttö pitää siitä erityisen paljon, niin kuin äitinsäkin :heart:

En minäkään tiennyt, että nuo värit menevät kuukausittain. Jos korukaupan myyjä ei huomaa sanoa mitään kuukausista, niin olisin itsekkin ostanut korun värin oman mieltymyksen mukaan.

Kiitos, nyt keksin kummitytölle joululahjan, olen tässä pääni verille raapinu miettiessäni synttäriahjaa ja tuskaillu kun joulukin on jo lähellä ja ntaas lahjan osto eessä.

mikäs on tammikuun väri ? en saanyt linkkiä auki, mutta eiköhän kyse ole niistä koruista joita joka kultasepän-liikkeessä... kasvoton enkeli jolla siivet ja kivi siinä edessä, nättejä kyllä ovat :)

Mulle itselleni ei olis ainakaan väliä minkä värinen on. Itse varmaankin ostaisin värin perusteella jos omille tytöille hankkisin enkä kuukaden perusteella. Nätti koru =) Jospa lahjan antaja ei tiennyt, että koru on kuukausikoru.

tammikuu punaruskea
helmikuu lila
maaliskuu vaaleansininen
huhtikuu kirkas
toukokuu vihreä
kesäkuu sinertävä
heinäkuu punainen
elokuu vaaleanvihreä
syyskuu sininen
lokakuu vaaleanpunainen
marraskuu keltainen
joulukuu turkoosi

8320590.jpg

no nyt aukesi :) ei vielä meidän neidille tuollaista viitsi ostaa mutta parin, kolmen vuoden päästä. tyttö on nyt 1v... ja näköjään punaruskea se väri, kaunis

Yhteistyössä