V
vieras
Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=168963&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=23704&categoryId=23717
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:Mun mielestä ihan kiva lahja. Mutta osta Kultasepänliikkeestä, yleensä kaiverrus kuuluu hintaan ja saat lahjakorttina jos et tiedä vielä nimeä jota kaivertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:Noita saman tyylisiä tuppaa vissiin tulemaan aika monelta, ihan hyvä lahja siis mutta pidemmän päälle ajateltuna ehkä aika turha, paitsi muistona tietenkin säilyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:No kun kerran kysyit niin, kastelahjaksi varmaan sinällään ihan passeli, mutta mielestäni ihan järkyttävän tyylitön. Mutta makuja on monia, varmasti monet tykkäisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no itse en tykkää tuollaisista. mieluummin ottaisin lahjaksi käyttövaatetta tai jotain muuta tarpeellista. en kaipaa tavaraa pölyttymään hyllyyn, mutta tokihan makuja on monia. tämä oli vain minun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän poika sai karuselli pankki/soittorasian minun papaltani ja on oikein pidetty ja poika jo 3v. Se on kyllä jotenkin huolitellumman näköinen ku tuo kuvassa oleva, idea mielestäni hyvä. Kastelahjan pitäisikin olla joku muistoksi jäävä, ainakin läheisiltä.