mitä mieltä tästä kastelahjana(ei kummilahja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun kerran kysyit niin, kastelahjaksi varmaan sinällään ihan passeli, mutta mielestäni ihan järkyttävän tyylitön. Mutta makuja on monia, varmasti monet tykkäisikin.

no itse en tykkää tuollaisista. mieluummin ottaisin lahjaksi käyttövaatetta tai jotain muuta tarpeellista. en kaipaa tavaraa pölyttymään hyllyyn, mutta tokihan makuja on monia. tämä oli vain minun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
Mun mielestä ihan kiva lahja. Mutta osta Kultasepänliikkeestä, yleensä kaiverrus kuuluu hintaan ja saat lahjakorttina jos et tiedä vielä nimeä jota kaivertaa.

siis tarkotus oliskin tää kuva vaan löyty sopivasti netistäkin,kultasepän liikkessä oli hieman halvempi.Oikeesti en nyt muista oliko ihan just tollanen mut aika lähelle kuiteski,mun mielestä kultasepänliikkeessä toi nalle oli nätimpi mut en nyt niin muista tarkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Noita saman tyylisiä tuppaa vissiin tulemaan aika monelta, ihan hyvä lahja siis mutta pidemmän päälle ajateltuna ehkä aika turha, paitsi muistona tietenkin säilyy.

no just siks kun aattelin et tuskin kukaan muu tällästä ostais ja sit kun saaja perheineen erittäin läheistä niin jäis muistoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
No kun kerran kysyit niin, kastelahjaksi varmaan sinällään ihan passeli, mutta mielestäni ihan järkyttävän tyylitön. Mutta makuja on monia, varmasti monet tykkäisikin.

mielipiteitä kysyin ja tämäkin on yksi sellainen joten kiitos siitä! siksihän mä täällä kyselen et sais vähän vinkkii et ostaako vai eikö osta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no itse en tykkää tuollaisista. mieluummin ottaisin lahjaksi käyttövaatetta tai jotain muuta tarpeellista. en kaipaa tavaraa pölyttymään hyllyyn, mutta tokihan makuja on monia. tämä oli vain minun mielipide.

Mä olen kysyny vanhemmilta mitä haluisivat mut eivät osanneet sanoa mitään!
ja perhe on läheinen mulle ja joululahjoja oon jo ostanu ni joulupaketit lapsille on suurimmaks osaks pehmeitä,ainakin tälle pienelle,siks en kastelahjaks vaatetta tahtois antaa kun jouluna annan.

meidän poika sai karuselli pankki/soittorasian minun papaltani ja on oikein pidetty ja poika jo 3v. Se on kyllä jotenkin huolitellumman näköinen ku tuo kuvassa oleva, idea mielestäni hyvä. Kastelahjan pitäisikin olla joku muistoksi jäävä, ainakin läheisiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän poika sai karuselli pankki/soittorasian minun papaltani ja on oikein pidetty ja poika jo 3v. Se on kyllä jotenkin huolitellumman näköinen ku tuo kuvassa oleva, idea mielestäni hyvä. Kastelahjan pitäisikin olla joku muistoksi jäävä, ainakin läheisiltä.

no toi kuva onkin jotenki rakeinen ja siis ihan kultasepän liikkestä sen ostaisin enkä nyt muista oliko se just ihan tollanen ainakin nalle näyttää jotenki erillaisemmalta tos kuvassa.

Yhteistyössä