Tyttö saanut jo kolme antibioottikuuria korvatulehdukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Siis sama tulehdus päällä jo yli kolme viikkoa. Tänään loppui toi kolmas kuuri ja lapsi taas räkäinen ja yskäinen eli vaikuttaa siltä, että korvissa edelleen jotain. Samalla tavalla siis oireillut kaksi edellistäkin kertaa ja sen takia menty uudestaan lääkäriin.
Ei kai ne enää antibioottia syötä vai onko se ainoa vaihtoehto ? Onkohan tuo enää edes terveellistä tuollainen lääkkeen syöminen, kun kuitenkin kyseessä pieni (reilu 1 v) lapsi :/

Opiskelukaverin tyttö söi neljä kuuria ja sitten tuubitukseen. Ei kannattanut syöttää antibiootteja, kun eivät tulehdukseen tehonneet. Nyt seuraillaan miten auttaa tuubit asiaan.

Meillä sai poika neljät antibiootit korvatulehdukseen jonka lastenlääkäri sanoi olevan samaa tulehdusta, jokainen kuuri "paransi" pojan oloa pariksi päiväksi ja sitten taas nousi kuume ja räkä alkoi valumaan. Ditrim Duplo oli se joka tepsi ja eilen kun oltiin taas hakemassa korvatulehdukseen lääkkeitä niin mä sanoin että tää on viimonen kuuri mitä aion syöttää ja että haluan putkitukseen. Saatiin sitten onneksi lähete sinne mutta tuskin tän vuoden puolella päästään joten oon henkisesti valmistautunut vielä pariin kolmeen korvatulehdukseen ennen sitä aikaa. Se on tosi kurjaa syöttää niitä lääkkeitä kun ne vie vastustuskyvyn lapselta mutta ei voi mitään.

Omille lapsille en ole koskaan syöttänyt antiobiootteja korvatulehduksiin, koska ne parantuvat yleensä ilman niitäkin. Kipulääkettä vain. Jälkitarkastuksessa olen sitten käyttänyt ja korvat ovat olleet terveet.

Miksi en ole antanut on se, että antibiootit tappaa paitsi ne pahat pöpöt myös hyvät pöpöt eli vastustuskyvyn ja näin iskee uusi pöpö ja kierre on valmis. Googlatkaa netissä ja tutustukaa asiaan.

Meillä lapsi syö Xylitol pastilleja ja maitohappobakteereja joka ikinen päivä mutta ei ne ainakaan ole vähentäneet korvatulehduksia, mutta pojalla onkin kaksinkertainen geeni siihen koska sekä isänsä että minä ollaan kärsitty korvakierteestä. Lapsiparka saanut huonot perimät :(.

niin mutta symhbioflora auttaa, se on vähä parempaa ja helppo laittaa veden sekaan, ei maistu milleen. kokemusta on niin tästä ku korvatulehduksistakin. siis putkitus kyllä auttaa ku vain pääsee sinne. mutta symbis paras.

Siis mikä tuo symbioflora on, kun en kuukkelilla löydä mitään. Olen valmis kokeilemaan ihan mitä tahansa, kunhan noista antibiooteista päästäisiin :)
Onko tuo symbis jotain reseptillä saatavaa ?

kyllä googlettamalla pitäsi löytyä, se on maitohappobakteereja. sitä suosittelee korvalääkäri,kirja nimeltään irti tulehduskierteestä. me saahan sitä apteekkiin tilaamalla ja ostetaan se pullo. se maksaa 25 euroa. kuuklaa kyllä löytyy.
Symbioflora 1

Omille lapsille en ole koskaan syöttänyt antiobiootteja korvatulehduksiin, koska ne parantuvat yleensä ilman niitäkin. Kipulääkettä vain. Jälkitarkastuksessa olen sitten käyttänyt ja korvat ovat olleet terveet.

Miksi en ole antanut on se, että antibiootit tappaa paitsi ne pahat pöpöt myös hyvät pöpöt eli vastustuskyvyn ja näin iskee uusi pöpö ja kierre on valmis. Googlatkaa netissä ja tutustukaa asiaan.

Tai sitten ei tu kierre. Vai montako päivää sä olet kattonu kivusta huutavaa lasta kun se huutaa vaan huolimatta siitä että saa tulehduskipulääkettä? Ootat vaan että kyllä se siitä? Poika syöny 3 kuuria elämänsä aikana ja viimeksi oli korvissa paha tulehus huolimatta kotilääkityksestä. Se antibiotti ei kuitenkaan ole aivan tarpeeton ja joka tilanteessa.

Lähes poikkeuksetta korvakierteetkin johtuu siitä, kun ihmiset antaa lapsillensa aivan sairaat määrät rokotteita ja tuossahan sen selvästi näkee. Lapsparat on yhtenään sairaana ja ei muuta ku uutta antibioottia vaan perään ja kierre on ihan valmis. Voi voi oikeesti säälittää! :(

Yhteistyössä