Tyttö nukahti vihdoin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olen taas nelivuotiaan serkkuni lapsenvahtina. Neiti nukahti vähän aikaa sitten omaan sänkyynsä...komensi mut viereensä ja mä tulin koneelle, kun tyttö nukahti =) Ihme, että nukahti omaan sänkyyn, nukkuu yleensä vanhempiensa vieressä. Mä kyl taidan kantaa Alinan yöllä vanhempiensa huoneeseen nukkumaan, kun sen sängyssä on ahdasta ja munkin pitäis siellä nukkua :D

Mites teillä on ilta mennyt?

Meidän ilta mennyt ihan kivasti.
Lapset meni nukkumaan pian kotiintulon jälkeen klo20.
Oltiin koko päivä Power Parkissa ja hieman oli porukka väsynyttä,
kun kotiin tultiin. Mulla jalat muussia, mutten vielä jaksa nukkumaan. Odottelen taas miestä kotiin ja saunaseuraksi.

Sinusta tulee aikanaan varmasti hyvä äiti, niin kovasti pidät lapsista. :hug:

Meillä poika menee petiin aina 21.00 ja nukahtaa hyvin sinne itsekseen.
Aamulla sitten kuuden-seitsemän aikaan kömpii äitin viereen ja voi nukahtaa hetken siinä uudestaan. :)

meillä kaks vee valvoo vaikka normaalisti nukkuu tähän aikaan aina. Tytöllä on ripuli ja poskihammas tulossa ja ripuloi lattialle muutamaan otteeseen. Ei saa varmaan unta ennen kuin on saanu kaikki ulos. Tyttö on kokonaan kuiva normaalisti, eikä päästä housuihin yölläkään mitään. Nyt on vahingon varalta vaippa päällä. Silti tyttö pyytää vessaan aikä suostu päästämään vaippaan mitään. Toivottavasti pian on valmis menemään nukkumaan. Tänään ei ole tyttö oikeen syönytkään mitään, juonut sentään kunnolla ja nukkui päikkäritkin vaikka normaalisti ei nuku. Siitä syystä että vaikka hän heräisi aamulla klo 7 niin kuin joskus, niin torkuille ei nukahda ennen iltakuutta, jätin siksi torkut kokonaan pois.. Nyt sitten valvotaan tänään :/

Meillekkin tuli hiljaista noin puoli tuntia sitten. Mies oli iltavuorossa ja en ehtinyt laittaa lapsia nukkuun ennenkun tuli. Ja eipä niitä sit heti nukkuun saanu, kun innostu iskästä niin paljon. Jos tässä koneella hetken jaksais ja sit nukkumaan...

Yhteistyössä