Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mikään ei auta niin miksi et anna huutaa. todennäköisesti nukahtaa hetkessä kun huomaa että äiti ei tulekaan ja äidin juoksuttaminen ei onnistu. noin yksinkertaista se on
joo huutanutki on yks ilta puol tuntia niin että lopulta oksensi ku oli niin raivona,pikkasen tuli huono omatunto eli en pysty kyl huudattaa lastani enää...
mä iltaisin jaksan sen reilun tunnin nukuttaa rauhallisena mut sitte mä romahdan tähän väsymykseen, loppuilta me molemmat itketään kunnes tyttö nukkuu... mies on iltavuorossa että tähän ei oo siitä apua.. ihan kamalaa nää illat!!!
Mihin aikaan olet laittanut nukkumaan? Nukkuuko päiväunet (yhdet vai kahdet)? ulkoiletteko paljon? säännöllinen päivärytmi? Suosittelen laittamaan myöhemmin nukkumaan.
niin eli välillä nukkuu päivällä yhdet unet 0,5-1,5 tuntia välilllä ei ollenkaan,eikä vaikuta mitenkää näihin iltoihin..
ootko varma ettei paikkareiden kesto vaikuta iltoihin?
kun vaikuttaa etta paikkareiden ja iltanukahtamisen valilla eri paivina on noin isoja eroja.
ulkoilu auttaa meilla. meilla eivat lapset nukahda itsekseen, luetaan heidan vieressa iltasatu. joskus joku ei ole nukahtanut aijoissa niin olen ottanut viereen, antanut oman kirjan tai lelun ja lukenut itse kirjaa. muutenhan sita olis ankeeta maata vieressa neljakin tuntia putkeen

.
sit joillekin lapsille auttaa jos sulkee telkkarin ajoissa ennen nukkumaan menoa eika muutenkaan hirveesti riehuta ennen.
nukkuuko tytto muuten yot lapeensa vai heraileeko oisin?