Menee hermot tohon suihkutissiin...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TMV"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TMV"

Vieras
Siis aargh |O Vasen rinta alkaa suihkuta maitoa JOKA IKINEN kerta kun yritän siitä imettää. Hirveä sotku, maitoa on aina joka paikassa (pari kertaa olen saanut sitä jopa omaan silmääni) ja vauvakin vetää herneet nenään kun ei saa syödä rauhassa. Hermot menee!!! Mitä hittoa tuolle voi tehdä?

Valitettavasti en osaa auttaa! Itselläni kys.vaiva oli niin vaikea että lopetin koko imetyksen. Vauva meinasi tukehtua maitoon joka ikinen kerta ja itkua väänsä aina sinisenä kun maitoa tulvi kuin joesta. En saanut tuota suihkua kuriin 3kk aikana millään konstilla ja me vaihdettiin pulloon. Oli tyytyväinen vauva ja äiti:) Vauvat kyllä monesti oppivat tulemaan toimeen tuon suihkun kanssa. Meillä itse olin niin ärsyyntynyt tuohon suihkuun että päätin lopettaa...

Mulla autto rintakumi. Se hillitsi suihkuamista sen verran, että vauva sai imettyä suuremmat paineet. Tai sitten lypsin vähän tyhjemmäksi jo ennen kun otin vauvaa rinnalle. Ja mulla oli siis molemmat tissit suihkutissejä ja sitä maitoa oli sitten kaikki paikat täynnä, vauvakin silmistä hiuksiin asti..

Yhteistyössä