Tyttö myönsi, että häpeää minua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
7v tyttö sanoi, ettei kehdannut kertoa kavereille, että teen remonttia kotona. Siis, että äiti tekee. On kuulemma miesten töitä, ja häntä hävettää, kun minä teen sitä, eikä iskä... :/

[QUOTE="vieras";22520466]:D

Kerroithan etteivät ne ole miesten töitä...[/QUOTE]

Joo, kerroin, mutta silti tuo jäi vaivaamaan mua. Ja tyttö niin painotti, että kyllä se pitäis iskän tehdä se homma, eikä mun, vaikka olen ihan yhtä taitava tekemään, kun mieskin. Siis lapsen mielestä selkeä jako sukupuolten välillä.

No höh! Kyllä mäkin jotenkin ottaisin itseeni! Siis varsinkin ton miestentyö-naistentyö -jutun. Mut ne on ne kaverit. Tossa iässä kaikkien muiden perheet tuntuu "normaaleilta", ja oma ihan kamalan nololta.

[QUOTE="sia";22520569]Musta tuo kuulostaa että isäänsä häpeää kun ei hoida "miesten töitä".[/QUOTE]

No tämä remontti oli nyt semmonen mun oma projekti, mihin mies osallistuu vasta ihan loppuvaiheessa. Mutta en tiedä, häpeääkö mua vai isäänstä, silti tuntuu pahalle.

Minä olen 29v ja häpeän äitiäni, sen takia kun hän käyttää järkyttävän rumia ja huonosti istuvia vaatteita ja näyttää ihan kassialmalta.
Että eiköhän se ole sangen tavallista hävetä vanhempiaan, milloin mistäkin syystä. Innolla odotan, että mistä syystä omat lapset alkaa minua hävetä, viimeistään kouluiässä varmaankin :)

Yhteistyössä