5 kuukautta seurustelua avoliitossa olevan kanssa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
näin siinä pääsi käymään. Kuulemma ovat olleet vain ystäviä jo vuosia. Nyt mies muuttanut pois heidän yhteisestä kodista,muttei hän uskaltanut tätä kertoa minulle, että tähän asti asuivat samassa osoitteessa. Pelkäsi niin,että en suvaitse sitä ja nyt katuu tekoaan, ettei kertonut. :( Laitoin suhteen katkolle, mutta kun kerettiin niin rakastua puolin ja toisin....
Kuulemma mitään fyysistä heillä ei ole ollut pian viiteen vuoteen. Kämppiksinä asuneet.
Mitä hemmettiä teen - niin kovasti kaipaan kuitenkin häntä? .. ja hän minua.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23709974:
Laitoit suhteen katkolle nyt kun mies lähti naisensa luota??? :O

No,ei se nainen etes ole hänen "nainen" ollut enää vuosikausiin... Mutta minua niin satuttaa se,etten tiennyt näinkin tärkeästä asiasta!

No,ei se nainen etes ole hänen "nainen" ollut enää vuosikausiin... Mutta minua niin satuttaa se,etten tiennyt näinkin tärkeästä asiasta!

Oletko varma,ettei ole ollut?
Ehkä asiasta et tiennyt jos mies salasikin asian syystä joka olikin se,että uskotteli sille jonka kanssa eli,että häntä rakastaa jne..ja nyt olikin avopuolisolle selvinnyt totuus ja miehen oli pakko muuttaa..

Kaipaat ilmeisesti draamaa elämään kaikin tavoin. Ensin ei ollut hyvä, kun mies varattu ja nyt ei kelpaa, kun on eronnut. Hienoa tulevaisuutta voi povata teille.

Joitain naisia tuntuis kiinnostavan vain varatut miehet...mistä lie johtuu..

Ehkä niiden aiempia kumppaneita on pilkattu kaveripiirissä..ja siksi otetaan joku sellainen sit joka on kelvannut jollekkin muullekkin..

[QUOTE="mä";23710060]Vähän epäilen että nainen ei ole tiennyt että ovat pelkkiä kämppiksiä.[/QUOTE]

tota minäkin veikkaan..ja kun naiselle selvisi mitä ukko puuhailee selän takana..näytti hän ukolle ovea :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23710003:
Oletko varma,ettei ole ollut?
Ehkä asiasta et tiennyt jos mies salasikin asian syystä joka olikin se,että uskotteli sille jonka kanssa eli,että häntä rakastaa jne..ja nyt olikin avopuolisolle selvinnyt totuus ja miehen oli pakko muuttaa..

Olen muutaman viestin tämän asuinkumppanin kanssa vaihtanut. Hän on kertonut,etteivät ole olleet rakastavaisia enää vuosiin.

[QUOTE="aapee";23710071]Olen muutaman viestin tämän asuinkumppanin kanssa vaihtanut. Hän on kertonut,etteivät ole olleet rakastavaisia enää vuosiin.[/QUOTE]

Miksi mies on asunut siellä näin kauan?
Se on mun mielestä tässä se olennaisin kysymys...

[QUOTE="eee";23710247]Miksi mies on asunut siellä näin kauan?
Se on mun mielestä tässä se olennaisin kysymys...[/QUOTE]

Joskus voi kestää pitkään, kun ei esim pysytä sopimaan lapsen asumisesta.

[QUOTE="eee";23710319]Ei ap kyllä lapsesta puhunut mitään, mahtoikohan nyt kuitenkaan siitä olla kysymys.[/QUOTE]

Ei heillä lapsia ollut, ei kuulemma ollut kummallakaan varaa muuttaa pois. (Ihme selitys mielestäni).

[QUOTE="eee";23710350]Ja toinen kysymys: te ootte ap seurustelleet 5 kk, muttet ole koskaan käynyt miehen kodissa? Mitä ihmettä?[/QUOTE]

lue aloitusviestini uudestaan - kerran siis käynyt! Ja sekin vissiittini siellä vaati mieheltä töitä, jotta sai siivottua sieltä "naisen jäljet" pois.

Yhteistyössä