Tyttö käy Isänsä kanssa saunassa ja on 9vuotias.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ällöttävää tässä ketjussa on Lunaticin käytös Tytsiä kohtaan. Saunominen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. Itse olen saunonut niin miehen veljien, kuin oman siskon mieheni ym. kanssa yhteissaunassa ja voin sanoa, että siinä ei ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että suomalaiseen illanviettoon kuuluu usein saunominen.

Niinpä, jotkut osaavat suhtautua asiaan niin kuin normaalit aikuiset, jotkut taas jäävät jumiin siihen teini-iän "hihihiii tissit huijui pippeli" -vaiheeseen...

Se on muuten ihanaa, kun aina kassit ja pili innostaa. Kauheeta jos ei mitään tapahtuisi ja niistä ajattelisi kuin Gotler-pötköstä.

Lunatic - musta sun kannattaisi tällä kertaa ihan oikeasti pyytää anteeksi tytsiltä. Tuo oli aika ällöttävää vihjailua. Kaikki eivät ole kokeneet samoja traumoja kuin sinä liittyen seksiin ja seksuaaliseen väkivaltaan eivätkä välttämättä arvosta vihjailevia ja naljailevia kommenttejasi. Saattavat jopa loukkaantua. Ihan oikeasti. Mutta eipä sinua tunnu häiritsevän lainkaan puolta nuorempien kiusaaminen? Mitä nautintoa sä siitä saat? Jos tytsi on mielestäsi lapsi, niin miksi ihmeessä kiusaat häntä? Oletko tuollainen omillekin lapsillesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ällöttävää tässä ketjussa on Lunaticin käytös Tytsiä kohtaan. Saunominen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. Itse olen saunonut niin miehen veljien, kuin oman siskon mieheni ym. kanssa yhteissaunassa ja voin sanoa, että siinä ei ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että suomalaiseen illanviettoon kuuluu usein saunominen.

Niinpä, jotkut osaavat suhtautua asiaan niin kuin normaalit aikuiset, jotkut taas jäävät jumiin siihen teini-iän "hihihiii tissit huijui pippeli" -vaiheeseen...

Se on muuten ihanaa, kun aina kassit ja pili innostaa. Kauheeta jos ei mitään tapahtuisi ja niistä ajattelisi kuin Gotler-pötköstä.

Ja se vasta kauheeta olisi jos ei pystyisi edes saunomaan muiden ihmisten seurassa kun niin innostuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mites sitten perheissä, joissa ei voida saunoa yhdessä, hoidetaan pukeutuminen ja vaatteiden vaihto? Aina jossain suljettujen ovien takana vai? Mä ainakin olen kotona vaikka alasti, jos tahdon ja aion olla, vaikka pojalle tulkee joskus se murrosikäkin.

No tätä mäkin ihmettelen. :o Vaikka mä en ole enää pitkään aikaan saunonut isäni kanssa, syystä että mulla on oma sauna, niin olen hänet kyllä ohimennen vaatteita vaihtaessa tms nähnyt alasti. Eikä nyt tullut siinä tilanteessa tärkeimpänä mieleen, että tulipa nähtyä aikuisen miehen kyrpä. :o

Kyllä on pään sisällä vikaa jos kokee sen OUTONA/PERVONA/SAIRAANA ym ym kun lapset saunoo vanhempien kanssa. Saunotko lunatic koskaan aikuisten ystäviesi kesken? Onko siinä jotain outoa ja miten se eroaa siitä jos aikuinen ihminen saunoo vanhempansa kanssa?

Mites sitten perheissä, joissa ei voida saunoa yhdessä, hoidetaan pukeutuminen ja vaatteiden vaihto? Aina jossain suljettujen ovien takana vai? Mä ainakin olen kotona vaikka alasti, jos tahdon ja aion olla, vaikka pojalle tulkee joskus se murrosikäkin.

Ihan luonnollisesti. Tullaan pyyhe päällä saunasta, vesi tippuu ilkeesti parketille jos alasti sieltä pyyhältää, sitten mennään siihen huoneeseen missä on vaatteet ja puetaan päälle. Jos tässä nyt on jotain outoa, niin huh. Ja toisethan on jo saunomassa tässä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No tätä mäkin ihmettelen. :o Vaikka mä en ole enää pitkään aikaan saunonut isäni kanssa, syystä että mulla on oma sauna, niin olen hänet kyllä ohimennen vaatteita vaihtaessa tms nähnyt alasti. Eikä nyt tullut siinä tilanteessa tärkeimpänä mieleen, että tulipa nähtyä aikuisen miehen kyrpä. :o

Ehkä sulla oli käynyt jo tutuksi tämä asia?

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:

Ihan luonnollisesti. Tullaan pyyhe päällä saunasta, vesi tippuu ilkeesti parketille jos alasti sieltä pyyhältää, sitten mennään siihen huoneeseen missä on vaatteet ja puetaan päälle. Jos tässä nyt on jotain outoa, niin huh. Ja toisethan on jo saunomassa tässä vaiheessa.

Niin mutta siis, mitä ihmeen haittaa siitä on nähdä äiti tai isä alasti? :o Eikö ois ihan hyvä, että teini-ikäinen tietäisi suunnilleen, miltä naisen ja miehen kroppa näyttää?

Ja se vasta kauheeta olisi jos ei pystyisi edes saunomaan muiden ihmisten seurassa kun niin innostuisi.

Mä en, sori vaan, koe jääneeni mistään paitsi, vaikka en ole ollut sekasaunassa. Se olisi myös hyvin vaikeaa, koskaan kukaan sukulaiseni, tuttavani, ystäväni, kaverini ei käy sekasaunassa eli yksin saisin siellä istua.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Et vastannut kysymykseeni. Sinä väitit Tytsin sanoneen alastonta isää perverssiksi, minä kysyin, että missä Tytsi niin sanoi? :)

Tytsin mielestä isän kyrpä on perverssi asia. :'(

Kelaa itse taaksepäin, mikä saatanan palvelija minä sulle olen.

Ei, vaan hänen mielestään sinun kommenttisi ovat perverssejä. Opettele lukemaan, kultaseni. :)

MITÄS SITTEN kun sauna on kerrostalon ylimmässä kerroksessa (12) lapsi pelkää mennä yksin sinne!? Mä kävin isän kanssa saunassa 6-vuotiaaseen saakka kunnes naapurin ulla taalasmaat alkoivat väittää ihme asioita meistä! Isäni yh:na ei ollut äiti tulemaan mun kanssa saunaan joten sinne jäi saunat moneksi moneksi vuodeksi kiitos erinnäisten vinksahtaneiden räpätätien jotka ei voi pitää pottu nenäänsä pois toisten asioista!!!!!!!!!!!!!
Olen katkera kyllä,sauna olisi pitäny kuuluu mun lapsuuteen mut ei!

Niin mutta siis, mitä ihmeen haittaa siitä on nähdä äiti tai isä alasti? :o Eikö ois ihan hyvä, että teini-ikäinen tietäisi suunnilleen, miltä naisen ja miehen kroppa näyttää?

No, eihän siellä katsella, pervo Huumekoira, mitään? Joten miten tämä asia liittyy siihen, tietääkö miltä miehen ja naisen kroppa näyttää? Eihän tuo eräskään voinut edes myöntää, että tietää Siitä (kun siellä ei katella).
En mä nyt ymmärrä. Mä en tunne henkilökohtaiseti ketään, joka kävisi sekasaunassa, ja nyt mun pitäisi vissiin istua siellä perheeni, sukulaiseni, ystävieni kanssa jotta en ole epänormaali, epäluonnollinen ja vaikka mitä. Eihän kukaan ole siitä innostunut. Pitäisikö tästä nyt ongelma ihan ottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja KATKERA VANHA ÄMMÄ:
MITÄS SITTEN kun sauna on kerrostalon ylimmässä kerroksessa (12) lapsi pelkää mennä yksin sinne!? Mä kävin isän kanssa saunassa 6-vuotiaaseen saakka kunnes naapurin ulla taalasmaat alkoivat väittää ihme asioita meistä! Isäni yh:na ei ollut äiti tulemaan mun kanssa saunaan joten sinne jäi saunat moneksi moneksi vuodeksi kiitos erinnäisten vinksahtaneiden räpätätien jotka ei voi pitää pottu nenäänsä pois toisten asioista!!!!!!!!!!!!!
Olen katkera kyllä,sauna olisi pitäny kuuluu mun lapsuuteen mut ei!

Kaikenlaisia tätejä sitä onkin. Tuo on just tosi sairasta, että aletaan levittämään tommosia juttuja ja väittämään jotain. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Terveet miehet näkevät lapsensa terveellä tavalla. Mutta teillä Savossahan ei asia mene niin.

En tiedä missä tytsikkä asuu.
Minusta alastomuudessa ei ole mitään perverssiä.
Mutta perhesuhteissa on tiettyjä lainalaisuuksia, vaikkei niihin seksi liitykään mitenkään.

No, eihän siellä katsella, pervo Huumekoira, mitään? Joten miten tämä asia liittyy siihen, tietääkö miltä miehen ja naisen kroppa näyttää? Eihän tuo eräskään voinut edes myöntää, että tietää Siitä (kun siellä ei katella).
En mä nyt ymmärrä. Mä en tunne henkilökohtaiseti ketään, joka kävisi sekasaunassa, ja nyt mun pitäisi vissiin istua siellä perheeni, sukulaiseni, ystävieni kanssa jotta en ole epänormaali, epäluonnollinen ja vaikka mitä. Eihän kukaan ole siitä innostunut. Pitäisikö tästä nyt ongelma ihan ottaa?

Kuka on väittänyt, ettei katsella? Mitä pahaa on siinä, jos poika näkee ja katsoo äitinsä vartaloa, kun tämä on alasti? Sehän on äiti. Johan lapset ovat äitinsä pimpistä tulleetkin, joten mitä sairasta on nähdä toista alasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Terveet miehet näkevät lapsensa terveellä tavalla. Mutta teillä Savossahan ei asia mene niin.

En tiedä missä tytsikkä asuu.
Minusta alastomuudessa ei ole mitään perverssiä.
Mutta perhesuhteissa on tiettyjä lainalaisuuksia, vaikkei niihin seksi liitykään mitenkään.

Ei olekaan, ellei mukana ole perverssejä ihmisiä. Siksi esim. savolaisten kanssa olisi aika perverssiä saunoa. Mutta onneksi en ole sukua savolaisille.

Ei, vaan hänen mielestään sinun kommenttisi ovat perverssejä. Opettele lukemaan, kultaseni. :)

Jaaha, että minä nyt olen se perverssi tässä kun kerron että isällä on muna ja veljellä on muna.
Minusta sukupuolielimissä ei ole mitään pervoa.
Jostain syystä tytsi ja tämä täällä palstalla asuva uskovaisrouva ovat nyt päättäneet että kalu on perverssi elin.
En pysy perillä noitten rusina-aivojen kanssa. :D

Yhteistyössä