Tyttö ( 4.v ) oppi ajamaan ilman apupyöriä.

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
ja nyt on sitten kaks päivää pyöräilty aamusta iltaan. On se jännää, kun lapset oppii uusia juttuja...sitä on itekkin ihan täpinöissään.
Tosi helposti oppi....karkkipussin voimalla ;) ( sanoin, että sitten kun osaat ajaa talon ympäri kaatumatta niin ostan karkkipussin heti. ) :D ja tänään sitten poljimme siwaan ostamaan pussia, tyttö ilman appareita. jihaa... =)

Hienoa
g015.gif

varoitan vaan, että ilman appareita pääsee nyt paljon kovempaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Hienoa
g015.gif

varoitan vaan, että ilman appareita pääsee nyt paljon kovempaa ;)

Totta! Kun jo apupyörienkin kanssa pääsee niin lujaa ettei perässä meinaa pysyä!!! Siksi mun tekeekin miel vähän pitkittää tota apupyörillä ajoa??
:)

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Mahtavaa :D mun 4v harmittelee kun ei meinaa millään oppia :/ Mut kaipa se siitä kun vaan loksahtaa kohalle. häntä vaan itteä harmittaa kovasti.

Kaksviikkoo sitten ei tyttöö kiinnostanu yhtään, eikä ollu tasapainosta tietookaan. Ihan yhtäkkii kakspäivää sitten loksahti. Tänään oppi jo itse lähtemäänkin, ettei tarvii edes siinä apua. Kyllä harmitti tyttöä viel eilen, kun jonkin verran kaatuili vielä. Mut tänään tosiaan ajeli jo siwaan 200m ja takasin kotiin. Tsemppiä teille harjotteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:
Meidän 4v oppi kans viimeviikolla! :) Ei ole vaan vielä oppinut pysähtymään.. joten ite saa kyllä juosta vierellä ! :)

Joo, meillä on kans seuraavaksi jarrutuksen opettelu. Jarruttaa viel jaloilla, sen verran matala pyörä, et saa nopeesti jalat maahan. Mut eiköhän ne jarrut löydy, kun harjottelee. :D

Meidän tyttö kans oppi viime kesänä ollessaan 4,5 vuotta ajamaan ilman apupyöriä.Itse olin kuopusta tekemässä sairaalassa ja esikoinen oppi tämän taidon mummulassa.Harmitti ku en itse ollut sitä näkemässä...

Yhteistyössä