TYTTÖ 2v3kk JA EI KERRO HÄTIÄÄN....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Tyttönen 2v3kk ja ei ilmoita mitenkään koska on kakkahätä tai pissa hätä. Pöntölle tai potalle kun vie niin pisu tulee joskus kun oikeaan aikaan osaa viedä. Auttaako vaan kun jättää kerralla vaipat pois?

Unohtui tuosta aloituksesta se että voiko olla joku rakeenteellinen vika vai onko vaan yksinkertaisesti vielä liian pieni?

No älä hyvänen aika kiirehdi, pienihän tuo on vielä! Itse ihan turhaan hätäilin aikanaan tytön kanssa, monet kerrat luututtiin lattiaa, kun ei se vaan tajunnut et on hätä. No, sitten odotettiin rauhassa, ja muutama kuukausi ennen 3v synttäreitä kokeiltiin taas, ja oppi heti sekä päivä- että yökuivaksi. Samoin kävi nyt pikkuveljensä kanssa, odotettiin vaan rauhassa ja sitten helposti vaipat pois ilman sotkuja.

Sitä minäkin olen ajatellut että pinei vielä on, mutta kun nyt kuulee joka suunnalta kuinka nuoremmat on ilman vaippaa ja kertovat kun on hätä.......tämä on tätä vanhemmuuden vaikeutta.....

Pikkuinenhan hän vielä on :)

Joo, moni nuorempi on varmaan jo vaipaton, mutta myös moni vanhempi on edelleen vaipoissa, eikä mun mielestä 2 v 3 kk ikäinen vaippapöksy ole mitenkään outo juttu =)

Kesä on tulossa, silloin on helppo olla ilman vaippaa ja opetella kuivaksi.

Kiitos teille. Vahvistitte omaa ajatustani kanssa siitä että lapsen ehdoilla mennään tässä asiassa ja ei pakottamalla saa mitään hyvää aikaseksi. :flower:

Yhteistyössä