Tyttö 15 "poikaystävä" 27 onko ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei olisi ok, todellakaan.

Mites nyt noin, kun toisessa ketjussa susta oli ok 14 v. ja 21 v. seurustelu??

Minusta ei eroa tähän ap:n kertomaan tapaukseen...

Sekä ap:n kertoma tapaus että se 14 v. ja 21 v. on väärin.

Tiedän tapauksen jossa 30v. mies seurusteli 15v. tytön kans ja menivät jopa kihloihin.Sillon en asiaa pahemmin ajatellu mutta nyt ku oma tytär on 14v. ja me miehen kans vähän yli 30v. niin nyt ajatus ällöttää kun katon omaa lastani ja mietin tätä.en hyväksyis oman lapsen kohdalla

eihän se sitä tarkoita että ne harrastaa seksiä tai mies ois pedofiili, jos ne on vaan sielunkumppaneita ja odottaa avioliittoon, ihanan romanttista, ah...

ja sitten vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä :) poliisille varmaan soittasin jos ois oma tyttö kyseessä!

Ei todellakaan olisi. Se mies pidettäs kaukana mun muksuista vaikka poliisin tai muutaman hartiakkaan sedän toimesta ...

Itse seurustelin 16-17v tyttösenä 24v miehen kanssa. Ja voin sanoa että se ei todellakaan ollut ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei olisi ok, todellakaan.

Mites nyt noin, kun toisessa ketjussa susta oli ok 14 v. ja 21 v. seurustelu??

Minusta ei eroa tähän ap:n kertomaan tapaukseen...

Sekä ap:n kertoma tapaus että se 14 v. ja 21 v. on väärin.

Sori, sekoitin yhteen toiseen nikkiin, alkoi myös E:llä. Pahoitteluni!

Hmm..no mä itse olin 15 vuotiaana 25/26 vuotiaan miehen kanssa.
Tosin se mies oli sen verran fiksumpi tapaus että ei halunnut seurustella kanssani ikäni takia vaan hengailtiin vaan aluksi ja pyysi sitten seurustelemaan kun täytin 16.
Itse mokasin sitten nuoruuttani jutun mutta olemme edelleen ystäviä.

Kihlaus kuulostaa jo hieman oudolta...

Ei olisi ok! Ja kaikkeni tekisin asian lopettaakseni mikäli omista lapsista olisi kysymys. Jos sitten kyseessä olisikin se suuri rakkaus niin hitsinpimpulat, nyt meni sivu suun. 15v kuitenkin on vielä ihan kakara ja 27 aikuinen.

Mä olin huuli pyöreenä yhden kerran kun läheinen sukulaistyttöni kertoi mulle että joku hänen ystävänsä (poika) on jättänyt tyttöystävänsä ja alkanut seurustelemaan 27v miehen kanssa. On kuulemma ymmärtänyt olevansa bi. Ikää näillä nuorilla oli joku 14v-16v.
Mutta mitäpä siinä tekemään kun en tiennyt kenenkään nimiä tai muita. Mutta olin aivan :o

Mä menin 15-vuotiaana kihloihin 23-vuotiaan kanssa, josta myöhemmin tuli mun aviomies ja esikoisen isä. Yhdessä oltiin n. 7 vuotta, sitten erottiin (mä lähdin toisen miehen matkaan :/ ). Seksiä ei harrastettu ollenkaan, kunnes täytin 16 -- itse sitä vaadin, koska tiesin, mihin se voi johtaa ja isäni uhkas haastaa hänet oiketeen, jos saisi tietää jotain. Itse koin silloin, olevani tarpeeksi kypsä seurusteluun, toisaalta olin muutenkin henkisesti aikuisempi kuin ikätoverini (opiskelin ja kävin töissä 15-vuotiaana, omilleni muutin 16-vuotiaana). Tuo 27-vuotias tuntuisi kuitenkin sen verran vanhalta, että en katsois hyvällä, jos omat tytöt alkaisivat 15-vuotiaina sellaisten kanssa seurustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
EI. Olis asiaa viranomaisille tuossa tilanteessa.

Ei siinä mitään viranomaisia tarvita. Meitillä on haulikko ;)

Mitäköhän noi viranomaiset ees asialle mahtaa???

Kyllä sosiaaliviranomaisilla on velvollisuus puuttua asiaan, jos joku tekee lastensuojeluilmoituksen!

Mä olin tuossa iltahommissa, mutta pointti oli, että mikä tästä tekee lain vastaista? Eihän missään mainittu heidän harrastaneen seksiä??

Yhteistyössä