M
mie
Vieras
ap, oletteko uskonnollisia ihmisiä, tai siis onko usko läsnä jokapäiväisessä elämässänne? Minusta on valitettavaa, että sinulla on jäänyt ihan kokonaan yksi vaihe elämästäsi väliin, sellainen vaihe, jonka itse koin äärettömän tärkeäksi omn minäni kehitykselle. Olet ilmeisesti muuttanut äidin luota miehesi luo, etkä ole koskaan joutunut/saanut päättää ihan itse omista asioistasi ja olla riippumaton kenestäkään muusta. Samoin olet saanut/joutunut ottamaan hyvin nuorena ison vastuun pienestä lapsesta.
Ette ehkä enää ole niin kovin epäsopusuhtainen pari, mutta toisaalta edelleenkin elämäntilanteenne ovat hiukan erilaiset. Miehesi on ollut kohta 20v työelämässä, itse et ole vielä edes ammattia itsellesi opiskellut. Tärkeintä toki on, että olette onnellisia, etkä haikaile sen väliin jääneen nuoruutesi ja "vastuuttoman" elämän perään.
Ette ehkä enää ole niin kovin epäsopusuhtainen pari, mutta toisaalta edelleenkin elämäntilanteenne ovat hiukan erilaiset. Miehesi on ollut kohta 20v työelämässä, itse et ole vielä edes ammattia itsellesi opiskellut. Tärkeintä toki on, että olette onnellisia, etkä haikaile sen väliin jääneen nuoruutesi ja "vastuuttoman" elämän perään.