Tyttäreni haluaa....ja sai haluamansa, kuvia lisätty. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Kysy tänään uudestaan, niin ehkä mieli on muuttunut.

:laugh: Kysyin, ja nyt hän sanoi, että minä haluan kluunuja ja lusetteja ja keppejä. :laugh: että juu... :whistle: Niin on muuttuvainen naisen mieli. :D Nyt kuuluu siskonsa kanssa puhuvan, että höyheniäkin pitää saada. :D

Kaikkiin lasten vaatimuksiin ei ole pakko suostua. :attn:

Juu ei me sentään ihan kaikkea voida siihen sänkyverhoon tunkea. :D Rajat ne on luovuudellakin. Mutta avarat. Avarat rajat. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Kysy tänään uudestaan, niin ehkä mieli on muuttunut.

:laugh: Kysyin, ja nyt hän sanoi, että minä haluan kluunuja ja lusetteja ja keppejä. :laugh: että juu... :whistle: Niin on muuttuvainen naisen mieli. :D Nyt kuuluu siskonsa kanssa puhuvan, että höyheniäkin pitää saada. :D

Kaikkiin lasten vaatimuksiin ei ole pakko suostua. :attn:

Juu ei, mutta tässä puhutaan verho katoksen koristelemisesta lapselle mieleiseksi, eikä esim. siitä ostetaanko kaupasta karkkia tai uusi lelu :attn: Miksi ihmeessä tällaisessa asiassa ei voisi yrittää tehdä lapselle mieliksi, jos järjen rajoissa onnistuu?

Mitä jos löytäisitte vaikka ohkasia koivun oksia/risuja joihin voisi laittaa niitä höyheniä ja sitten oksat roikkumaan siitä metalli rinkulasta? Jos on tarpeeksi kevyitä niin voi laittaa ulkopuolelle ilman että kangas painuu kasaan, tai sitte muutama roikkumaan sisäpuolelle. Risuistakin saa vaikka minkä värisiä spraymaalella. Esim kullan tai hopean väriset kepit vois näyttää hauskalta =)

Hyvä idea Heffalump. =) yritinkin äsken etsiä Tiimarista hopeaista spray-maalia, mutta ei ollut. :( Kultaa meillä on kotona, ja ostin sellaista ihanaa hopeansinistä väriä...

Meillä ei tosiaankaan saa lapset yleensä kaikkea mitä haluaa, mutta risujen laittaminen nyt ei ole kovin vaikea toteuttaa, ja jos se lapsen tekee onnelliseksi, niin kyllä hän ne risut sinne saa. :D Meillä lapset muutenkin vaativat kovin vähän ja ovat vähään tyytyväisiä, mielelläni toteutan tämän toiveen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Ihana!!

Tämäkin maahiainen tykkää. :D

Ja vielä se lohikäärme ;)

Vaikka mä tunginkin ne perhoset sinne. :ashamed: Mutta tyttö kyllä valitsi ne ihan itse. :xmas: Joo, lohikäärme on saatava :D Mulla on nyt pakkomielle suloisesta lohikäärmeestä.

Vaikka mä tunginkin ne perhoset sinne. :ashamed: Mutta tyttö kyllä valitsi ne ihan itse. :xmas: Joo, lohikäärme on saatava :D Mulla on nyt pakkomielle suloisesta lohikäärmeestä.

Perhoset ja lohikäärmeet sopivat yhteen hienosti :D

Minä pidän lohikäärmeistä :heart: Minulla on kaksi: Taivaskäärme ja Tsunami aka Vesilohikäärme. Aina mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja se sama harmaa:
Oikein hieno:)

Itse maalasin kepakon valkoiseksi,ja lisäsin tosiaan niitä valkoisia höyheniä ja joitain helmiä.
Jos laittaisi seuraavaan kultaista maalia:)

Mä voisin seuraavan tehdä sitten valkoisena. :D Nyt ei ollut oikein kuin kultaista maalia.

kiva! :)
Just tällasissa tapauksissa on kiva, että lasten mielipiteitä kuunnellaan. On tuo nyt ihan eri asia kuin esim. että syödäänkö karkkia vai ei. Kivasti toteutettu. Mitähän tyttö ite mahtaa olla mieltä...?

Hieno tuli :) En minäkään ymmärrä joidenkin kommentteja että ei lasten kaikkia toiveita tarvitse toteuttaa. Tietenkään ei tarvitse, mutta tämä nyt on niin pieni toive, eikä sen toteuttamatta jättämiselle ole minkäänlaista syytä... :)

Yhteistyössä