Tyttäreni haluaa....ja sai haluamansa, kuvia lisätty. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja loistava lapsi:
:D

Oiskohan niitä kepakkoja saanut vähän kutenkin fiksailla.Hioa tai kuoria edes.
Sellaset sään kuluttamat kepakot on ihan hienojakin,nih:D

No niin ne kyllä olis. :D Mutta miten mä ne sinne laittaisin? :o Sinnekö vaan sisäpuolelle ristiin rastiin sen ympyrän sisäpuolelle? :xmas: nimim. ei-niin-luova äiti

Hän siis haluaa ne sinne rinkulan sisälle?
Mä laittasin sellasia kevyitä kepakoita(vai onks ne ny risuja) kiinni siihen verkkoon.Ei liian alas,ettei tökkää silmiin.
Sinne renkulaan vois ehkä tosiaan kehitellä jonku kepakkokyhäilmän.
Tärkeetä sit et kiinnität ne kunnolla rautalangalla toisiinsa,ja tästä kepakkokehikosta sitten myös kattoon.
Ei kovin kivaa jos kepakot mätkähtää päin näköä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Keppejä ja huopamöykkyjä... :D Siimalla sisälle mobilena. Tulee hyvä ja ihana ja nätti.

Aih. :heart: Kuulostaa kyllä ihanalta. Sitten kun osais vielä askarrella vaikka jonkun linnun tai keijun huovasta sinne kepakoiden päälle istumaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja loistava lapsi:
Hän siis haluaa ne sinne rinkulan sisälle?
Mä laittasin sellasia kevyitä kepakoita(vai onks ne ny risuja) kiinni siihen verkkoon.Ei liian alas,ettei tökkää silmiin.
Sinne renkulaan vois ehkä tosiaan kehitellä jonku kepakkokyhäilmän.
Tärkeetä sit et kiinnität ne kunnolla rautalangalla toisiinsa,ja tästä kepakkokehikosta sitten myös kattoon.
Ei kovin kivaa jos kepakot mätkähtää päin näköä.

:D En yhtään tiedä mihin hän ne haluaa. Hän ei tarkemmin kuvaillut visiotaan, sanoi vaan että mä haluan keppejä. :D Täytyykin tarkemmin kysellä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Keppejä ja huopamöykkyjä... :D Siimalla sisälle mobilena. Tulee hyvä ja ihana ja nätti.

Aih. :heart: Kuulostaa kyllä ihanalta. Sitten kun osais vielä askarrella vaikka jonkun linnun tai keijun huovasta sinne kepakoiden päälle istumaan. :heart:

Minullapa on huopainen lohikäärmeenpoikanen :D

Huovuttaminen on helppoa. ;)

Heti huomaa et sänkyjen omistajat ovat kuin eri maailmoista:)

Ei taida tuo verkko tosiaan kestää kovin hyvin noita riskuja.Sellanen kehikko kepeistä vois silti onnistua.Mut onko se sit sitä mitä lapsi haluaa?;)

Mä olen joskus muistaakseni tiimarissa nähnyt tekosammalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mahtaako tuollainen hento harso kestää keppejä?

Se ei itseasiassa ole kamalan hentoa, eikä lähde helposti repeämäänkään. Mä olen joskus ostanut tuon itselleni moskiittoverkoksi syystä jota en enää muista. Se on aika vahvaa, sen sijaan toi esikoisen sänkykatoksen kangas on tosi ohutta. Se laskeutuukin kauniimmin.

Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.

Mulla tuli kepeistä ekana mieleen, ne (amerikkalaisiin) joulukuusiin ripustettavat kepit/sauvat

http://1.bp.blogspot.com/_d3TDj1RKXYU/R3NTNd9quDI/AAAAAAAAAys/hphwTL9QoEw/s1600-h/polka_kepit.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:
Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.

Juu. :D Eikös ole kiva idea? :D Kyllä mun lapsi vaan keksii. :heart:

Näin ku tarkemmin ajattelee,niin joo:D

Tai jos maalais jonku kepakon valkoiseksi ja laittais valkoisia höyheniä siitä roikkumaan.
Oi mun on nyt pakko lähtä kehitteleen jotain.
Kiitos inspiksestä..

Tai jos maalais jonku kepakon valkoiseksi ja laittais valkoisia höyheniä siitä roikkumaan.
Kiitos inspiksestä..

Kiitos itsellesi. :D Hyviä ideoita.
=) Tuostahan voisi tehdä vaihtuvan näyttelyn noista kepeistä, välillä höyheniä, välillä lintuja, välillä... ööh, lohikäärmeitä. :D

Kiitos inspiksestä..

=) Tuostahan voisi tehdä vaihtuvan näyttelyn noista kepeistä, välillä höyheniä, välillä lintuja, välillä... ööh, lohikäärmeitä. :D

Äippä vähän väsynyt,niin lentelee näitä ideoita(jotka ei aina ole niin hyviä)
Mies rakastaa mua huomenna ku oon täyttäny huoneet risuilla<3hih

Kiitos inspiksestä..

Jep! Kultamaalia niihin risuihin.

Yhteistyössä